maanantai 26. marraskuuta 2012

Hoi

Lie kuinkakohan mones kerta tämä on, kun pyytelen teiltä anteeksi kovin pientä aktiivisuuttani bloggaajana? No, nyt mulla ihan oikeasti on hyvä syy :-D! Rakas poikaystäväni päätti sitten jättää nettilaskun maksamatta, ja siinähän sitä sitten saikin ihmetellä, että miksei netti toimi sitten millään ilveellä.

Lupaan kautta kiven ja kannon, että tämä ei taas ole sellainen kilometripostaus, mutta ihan pikaisesti tässä nyt näitä kuulumisia! Synttärit oli tosiaan pari viikkoa sitten, ja koskenlasku jäi haaveeksi, kun jumituttiin koko illaksi Roippariin. Pikkujouluja tuli kans juhlittua tuossa viime viikonloppuna. Ajot näyttää pikkuhiljaa häämöttävän loppuaan (vihdoin ja viimein) ja tarkoitus olisikin ajaa inssi tämän viikon torstaina.

Kouluhommat painaa aika kivasti päälle. Ois pitäny perjantaiksi kirjoittaa jostaki kirjailijasta joku tiivistelmä, mutta miehän kilttinä koululaisena unohin koko homman ja päätin sitten vasta tänään tehdä sen. Jos mie viimeisellä jaksolla ottaisin itteäni vähän niskasta kiinni ja alkaisin ihan kunnolla keskittymään tuohon kouluun, että pääsisin joskus lukemaan ammatinkin ittelleni?

Koulusta tulikin mieleen, että käytiin tuossa taannoin Oulussa Abi -päivillä ja oli kyllä huisin hauskaa! Mutta jos nyt rehellisiä ollaan, niin alko kyllä pikkusen ahistamaan kaikki nuo yliopistotouhut yms. NIIN ja varastettiinhan meiltä autokin tuossa viime viikonloppuna, että jeees.

Tässähän tämä viimeiset sata vuotta onkin mulla sitten kulunut. Seuraavaksi tulossa sitten kuvapostaus, jossa kuvia mm. kämpästä!

Vilma kiittää ja kuittaa!

Ps. Ajattelin alottaa tän koko touhun ihan puhtaalta pöydältä, eli toisin sanoen ajattelin poistaa tämän blogin ja aloittaa uuden. Että any ideas uuden blogin nimelle?
Pps. Repäsin ja leikkasin hiukset lyhyeksi, otettiin muuten myös toinen kissa!

sunnuntai 11. marraskuuta 2012

!!!

Jee, kohta saan vaihtaa tuohon profiiliin iäksi 18 vuotta! Päivä lähestyy kovaa kyytiä, ja itse asiassa se onkin jo ylihuomenna! Ens perjantaina oliskin sitten suuntana Rovaniemi ja Vilman 18vee synttärit! Eilen oltiin Ullan kanssa viimeistä kertaa viihteellä silleen että mie olen alaikänen! Kyllähän tämä on outoa :-D.

Kuluneet viikot menny kivasti töissä, autokoululla ja kelkkamessuilla. Mistä puheen ollen, niin kävin ajamassa pikku mutkan ihanalla Polariksellani viime viikolla, ja oi että niitä ääniä<3. Jäitä ootellessa!

Pyydän syvästi anteeksi, aivoni eivät tällä hetkellä oikein toimi eilisestä johtuen, joten taidanpa suosiolla jättää lyhyeksi tämän postauksen. Lähinnä nyt tässä isienpäivän kunniaksi postailin, joten hyvvää isienpäivää kaikille, iskä on paras<3!

Ps. Metpä söimmä eilen jo jouluruokaa ja sain toki ensimmäisen joululahjanki eilen :-D!