maanantai 26. marraskuuta 2012

Hoi

Lie kuinkakohan mones kerta tämä on, kun pyytelen teiltä anteeksi kovin pientä aktiivisuuttani bloggaajana? No, nyt mulla ihan oikeasti on hyvä syy :-D! Rakas poikaystäväni päätti sitten jättää nettilaskun maksamatta, ja siinähän sitä sitten saikin ihmetellä, että miksei netti toimi sitten millään ilveellä.

Lupaan kautta kiven ja kannon, että tämä ei taas ole sellainen kilometripostaus, mutta ihan pikaisesti tässä nyt näitä kuulumisia! Synttärit oli tosiaan pari viikkoa sitten, ja koskenlasku jäi haaveeksi, kun jumituttiin koko illaksi Roippariin. Pikkujouluja tuli kans juhlittua tuossa viime viikonloppuna. Ajot näyttää pikkuhiljaa häämöttävän loppuaan (vihdoin ja viimein) ja tarkoitus olisikin ajaa inssi tämän viikon torstaina.

Kouluhommat painaa aika kivasti päälle. Ois pitäny perjantaiksi kirjoittaa jostaki kirjailijasta joku tiivistelmä, mutta miehän kilttinä koululaisena unohin koko homman ja päätin sitten vasta tänään tehdä sen. Jos mie viimeisellä jaksolla ottaisin itteäni vähän niskasta kiinni ja alkaisin ihan kunnolla keskittymään tuohon kouluun, että pääsisin joskus lukemaan ammatinkin ittelleni?

Koulusta tulikin mieleen, että käytiin tuossa taannoin Oulussa Abi -päivillä ja oli kyllä huisin hauskaa! Mutta jos nyt rehellisiä ollaan, niin alko kyllä pikkusen ahistamaan kaikki nuo yliopistotouhut yms. NIIN ja varastettiinhan meiltä autokin tuossa viime viikonloppuna, että jeees.

Tässähän tämä viimeiset sata vuotta onkin mulla sitten kulunut. Seuraavaksi tulossa sitten kuvapostaus, jossa kuvia mm. kämpästä!

Vilma kiittää ja kuittaa!

Ps. Ajattelin alottaa tän koko touhun ihan puhtaalta pöydältä, eli toisin sanoen ajattelin poistaa tämän blogin ja aloittaa uuden. Että any ideas uuden blogin nimelle?
Pps. Repäsin ja leikkasin hiukset lyhyeksi, otettiin muuten myös toinen kissa!

sunnuntai 11. marraskuuta 2012

!!!

Jee, kohta saan vaihtaa tuohon profiiliin iäksi 18 vuotta! Päivä lähestyy kovaa kyytiä, ja itse asiassa se onkin jo ylihuomenna! Ens perjantaina oliskin sitten suuntana Rovaniemi ja Vilman 18vee synttärit! Eilen oltiin Ullan kanssa viimeistä kertaa viihteellä silleen että mie olen alaikänen! Kyllähän tämä on outoa :-D.

Kuluneet viikot menny kivasti töissä, autokoululla ja kelkkamessuilla. Mistä puheen ollen, niin kävin ajamassa pikku mutkan ihanalla Polariksellani viime viikolla, ja oi että niitä ääniä<3. Jäitä ootellessa!

Pyydän syvästi anteeksi, aivoni eivät tällä hetkellä oikein toimi eilisestä johtuen, joten taidanpa suosiolla jättää lyhyeksi tämän postauksen. Lähinnä nyt tässä isienpäivän kunniaksi postailin, joten hyvvää isienpäivää kaikille, iskä on paras<3!

Ps. Metpä söimmä eilen jo jouluruokaa ja sain toki ensimmäisen joululahjanki eilen :-D!

torstai 25. lokakuuta 2012

Tsippadippadii!

Huh, nyt voikin sitten vihdoin ja viimein henkästä helpotuksesta; englannin puhe on pidetty, uusintakokeet ohi ja sohva on vihdoin ja viimein hankittu. Pakko toki myös hehkuttaa ihanista Iittalan punaviinilaseista, jotka raaskin vihdoin ja viimein ostaa. Heh, onko sen parempaa kun kattoa kultsin kans Bondia ja lipittää uudella sohvalla lonkeroa punaviinilasista, sekä syödä pistaasipähkinöitä? Not.

Viime viikonloppuna oli Sannan ja Tuomaksen tuparit ja oli kyllä tosi mukavaa! Syyslomahan meni kokonaan töissä, joten siitä ehkä johtuen taas tämä tolkuttoman pitkä postaustauko. En tiedä mistä johtuu, mutta kutomakärpänen puri, ja aloin kutomaan pehmoisia joululahjoja perheelle :-).

Ouimaigosh, tosiaan, täällä on jo maalla valkoinen vaippa -nyt vaan kelkkakelejä odotellessa! Sain myös mummilta maailman ihanimman tuliaisen Venezuelasta (kuvia tästä myöhemmin), ja kauan odotettuihin 18 -vee baardeihin on enää vain 20 päivää!!11 Saatiin muuten tänään Minä lupaan -elokuva vihdoin ja viimein omaksi.

Käytiin siis tosiaan viime sunnuntaina hakemassa Rovaniemeltä sohva, ja mukaan tarttui muutakin tyhjänpäiväistä sisustushärpäkettä, kuten mm. kynttilöitä (taas kerran), sydänkranssi, ovimatto, sisustustarra, sekä kauan odotettu kenkähylly. Lisäilen kuvia uudesta rakkaasta kodista, kunhan vain kerkeän. Tuparitkin pitäisi jossain vaiheessa järkätä, kuhan vaan töiltä kerkeän!

Oikein ihanaa alkavaa talvea kaikille :-)!

Käytiin Ultsiken kans vähän Pyhällä!

Esim hyi hitto?

<3

Ehkä ainoa asia mitä Kempassa rakastan :-D

maanantai 15. lokakuuta 2012

:>

Vietettiin Janin kanssa oikein rentouttava viikonloppu -perjantaina leffan merkeissä ja lauantaina mökkeillessä. Toissapäivänä kävi sukulaisia pitkästä aikaa täällä pohjoisen perukoilla. Siinähän se päivä vierähtikin alta aikayksikön kotona kahvitellessa ja syödessä mamman herkkuja. Meidän uskollinen tietsikkasankari katsoi mun tietokonetta sunnuntaina. Kuolemantuomio sieltä tuli; kovalevy on hajoamassa ja nyt pittäis tiedostot saaha sitten perkeleen nopiaa talteen :'(.

Eilen muhun iski joku siivouskärpänen ja siivosinkin joka nurkasta kaikki pölypallerot ja muut pöpöt pois. Tänään tulikin hätäpuhelu töistä, ja töihinhän se tuli lähtö. Töitten jälkeen tulikin väsättyä makaroonilaatikko, ja nyt ootellessa että kissa tulee pikkusissoilta hoijosta.

Tässäpä vähän minun "loman" kuulumisia. Tosi syksyistä syyslomaa teille :-)! Lupaan että järkevämpiä postauksia kyllä tulee, kun saan vaan vähän aikaa itselleni hommattua. Mutta nyt Unskin kans kattomaan salkkareita, moikka!

Ps. täällä sato tänään lunta, kyllä se talvi vielä tulee!

perjantai 12. lokakuuta 2012

nyyhq

Okei, mulla oikeesti on hyvä selitys tähän taukoon! Meinaa mun rakas tietokone taitaa ihan oikeasti vedellä viimeisiään, koska välillä se ei edes avaudu ja sitten siihen tulee aina semmosia megabittiörkkejä jokka on silleen "Facebook error", kauheeta. Toivottavasti pelastava enkeli, Jupe, ilmestyis kohta Kemijärvelle ja tekis jotain taikojaan tolle mun koneelle. Tosissaan, jos joku teistä kerkes jo luulla että kuolin ylioppilastutkinto -saliin, niin en onneksi. Vielä olen hengissä, vaikka se nyt koville ottikin :D. Viis tuntia jaksoin siellä filosofiaa hikihatussa vääntää!

Ja jeee, meillä alko syysloma. Tai siis no ei mulla alkanu. Oon saanu tämmösiä ihania puheluita ympäri viikkoa! Toisin sanoen olen töissä koko viikon<3. Nojoo, raha juoksee! Jeps ja saatiin tosissaan _vihdoinki_ telkkari ja Arabia arctica -astiasto! Heti tuntuu jotenki kodikkaammalta ku on telkkari :-D.

Eilen varattiin muuten porukalla mökki Rukalta uueksivuojeksi! Nyt sitten vaan pärinöissä ootella se kolmisen kuukutta -.-! Mutta hei, tämän tarkotus oli lähinnä vaan ilmoittaa teille että olen elossa. Joten heihei, mie lähen ahkeroimaan lihatiskille :-). Hurrrrjan hauskaa syyslomaa!

Ps. Tittittitiititiii, kissan nimi on..... REEEINOOO.

tiistai 25. syyskuuta 2012

"AÖLDFKSÖLFK@##!!1!"

MOIKS!

Heissan! Taas on päiviä vierähtänyt viime postauksesta. Koulussa menossa koeviikko, ja mie pietän rentoa vapaaviikkoa koulusta -tosin huomenna kirjotukset, jaiks. Okei, voin myöntää ihan rehellisesti, että en oo kyllä kovin varmana menossa huomisiin kirjoituksiin. Lisäksi perjantaiksi pitäis palauttaa äidinkielen kielitutkielma ja voin rehellisesti myöntää myös sen, että en ole edes aloittanut sitä :-D. Viiden tähden lukiolainen?

Viime viikonloppuhan meni töissä ja mökkeillessä. Sunnuntaina olis tosiaan ollu myös filosofian preliminääri, mutta tuli pari muuttujaa, ja ei päästykkään paikanpäälle. Keskiviikkona haettiin meille mirrrrri! Rakkaalla lapsella monta nimeä, muttei vielä yhtäkään virallista. Ehotuksia siis otetaan vastaan, ja kissihän on tosissaan poitsu.

Eipä mulla sen kummempia. Pitäkäähän mulle peukkuja ja jarpaita pystyssä huomenna yheksästä etiäppäin! Nyt vaan toivotaan, että mulla ois vähän vielä jotain onnenrippeitä jäljellä ja pääsisin tuurilla läpi. Jännitys on suuri, mutta eiköhän tästäkin ole sitten suunta ylöspäin :-D!

Heippodei ja oikein mukavaa viikkoa teille!

Terveisin syvällä sopassa uiva mie.

tiistai 18. syyskuuta 2012

Everything is falling into pieces in front of my eyes

Olihan meillä tosissaan myös Tj 100-2 -päivä!

Mummo ja ukki tuli käy Kemijärvellä, ja grillattiin viimestä kertaa tälle kesälle, omnom!

Jep. Otsikosta voi jo päätellä aika paljon. Tuntuu vaan, että mun soppaan on tällä hetkellä menossa vähän liiankin paljon mausteita. Musiikkiopisto, työt, koulu, miljoona essee -tehtävää, muuttaminen, ja autokoulu. Lisäks tuntuu että mun aivot yrittää posahtaa joka aamu, ku katon kalenteria ja punasella ympyröity 26. syyskuuta alkaa lähestyä aivan liian pian.

Oon suunnitellu oikeasti jättäväni kaiken taakseni, jotta voisin erakoitua jonnekkin Norjan ja Suomen välille ja keitellä sielä Jumalanselän takana pannukahveja nuotiolla. Sitten mun ruumis löydettäisiin joskus parintuhannen vuoden päästä hautautuneena lumeen.

Oon myös tosissani alkanu miettimään, että minkä helvetin takia mä sillon joskus aikoinaan ees otin ylimäärästä filosofiaa?!?! No okei, hyvähän se on alkaa nyt sitä pohtimaan ku kirjotukset on kahdeksan päivän päästä, ja mielenterveyteni on jo menetetty.

Oon ollu aina tosi huono ottamaan kritiikkiä vastaan. Ehkä se johtuu siitä, että mun luonteeseen vaan kuuluu tallanen ylisuoritus. Tunnen itteni tällä hetkellä ihan olemattomaksi pikku rotaksi, koska sain ensimmäistä kertaa kahteen vuoteen valitusta työstäni. Voitteko kuvitella?!! Otti sen verran koville, että harkitsin siinä vaiheessa jopa lopareita.

En tiiä mitä täällä tapahtuu, mutta kai oon menettämässä jotenki otetta tai jotain. Oon aina ollu tosi hyvä kontrolloimaan kaikkea, ja pitämään kaikki langat tiukasti käsissä. Sitä piirrettä kaikki on aina ihmetellykki mussa. No ehkä tässä tilanteessa pitäis nyt vaan jotenki ryhdistäytyä tai jotain.

Mutta hei, on mulla tosissaan teille jotain positiivistakin sanottavaa;
1. Hell yeah, autokoulu alko ja nyt jo pari ajoa takana!
2. Ero tuli nopeasti, mutta nyt rakas Derbini on lähtenyt maailmalle :'(. Noo, se palveli mua uljaasti monen monta vuotta, ja nyt oli jonkun muun vuoro saada sitä ritarillisuutta osakseen.

sunnuntai 2. syyskuuta 2012

Welcome home!

Nyt ois sitten muutto suurinpiirtein tehty, ja vanhaa huonettani rempataan jo uuteen kuntoon. Outoahan se oli herätä omasta kämpästä hiljaisuuteen perjantaina :-D. Perjantaina haettiin äipän kanssa Topparilta keittiön pöytä, ja sopii muuten ku nakutettu meijän keittiöön! Nyt enää puuttuuki sitten senkki ja sohva, ja sitten oliski kaikki.

Eilen vietettiin sitten tyttöjeniltaa Janin ja Lauran kanssa, ja oi että osas vituttaa ku juokset henkihieverissä kaljakauppaan ja kello on 20:57 ku meet kaljahyllylle, mutta myyjä ei voi myyä enään ku kassankello näyttää 21:00 -jes!

Mutta joo, oli vaan pakko hehkuttaa tätä mun uuden kodin onnea :-D. Nyt tässä kotona yötä ja hengailla systereitten kanssa ja tehä rästissä olevia kouluhommia! Iso kiitos kaikille ihanille, jotka auttoi mua tän hirveen pakkaus/tyhjennys -urakan kanssa!

Tosiaan, melkein unohin sanoa meijän naurettavasta liikuntapäivästä; hiekkakakkujen rakentamista ja tanssimista keskellä kylää.

Mutta nyt sanon teille heihei ja tervetuloa meille, mie lähen tyhjentämään porukoitten jääkaappia :-D!

Ps. Olen aina luullut että matemaattinen kaavio miehet+hella=katastrofi olis tosi, mutta tänään näinkin jotain kauheaa, meinaa Jani+hella=tosi hyviä frittimuikkuja. Ihmeitä voi siis näemmä tapahtua :o.

sunnuntai 26. elokuuta 2012

Jeij!

"Millos kirjotettais vuokrasopimus?", voiko päivä paremmin ees alkaa! Voin muuten sanoa, että on aika työlästä yrittää survoa elämänsä viimeisen 18 vuoden aikana kertyneet tavarat muuttolaatikoihin. Niin ihanaa ku tää onki, niin on tää kyllä vähän haikeetakin :-(. Kuvitelkaa; mun viimeset viis päivää kotona, jaiks!

Hahha, siskot ei oikeen tiiä miten suhtautua siihen, että isosisko lähtee. Toinen kysy multa, että saako se muuttaa minun kanssa, ja toinen taas aiko tulla joka päivä käymään :-D.

No, ei mulla nyt sitten muuta! Ens viikonloppuna äipän kans Ikeaan shoppailemaan, ja lauantaina Vilman osote sitten vaihtuu :-). Nyt kääntyykin minun elämässä uus sivu, ja toivottavasti mulle ja Janille ei syty kolmatta maailmansotaa siellä asunnossa!

Mutta oikein mahtavaa alkavaa viikkoa teille :-)!

perjantai 24. elokuuta 2012

<:

It's friday, friday!

Välillä on kai ihan jees olla lapsenmielinen? Räjäyteltiin meinaa Jasun kanssa jotain epämääräisiä Mr Muschel -pommeja Tohmossa :-D.

Huhui, kirjoitukset lähestyy kovaa vauhtia, ja alkaakin jo tuskanhikeä pukkaamaan. Voin muuten vannoa, että kun filosofian kirjoitukset on ohi, niin en enää lue kyllä yhtäkään filosofiaa käsittelevää kirjaa. Olen alkanut monesti lukemiseni jälkeen miettimään että "hei, olenko mä ees olemassa?", mikä on kyllä aika karua. Alkaa muutenkin jo korvista valumaan ulos nuo kaiken maailman idea-opit ja käsitykset kolmannesta maailmasta. Oletko sinäkään lukija oikeasti siellä ruudun toisella puolella, vai kuvitteletko pelkästään olemassaolosi tai näetkö vaikka unta?

Alan pikku hiljaa käsittämään, että olen oikeasti nyt abi. Kaikki tää abivideo -, penkkari -, abihuppari -hässäkkä kasvattaa vaan mun stressitasoa. Onneksi viimeistä vuotta vedetään! Tosin onhan se hyvä näin lukion viimeisenä vuotena tajuta että olen käynyt turhaa kolme vuotta lukiota ja mulla on vielä koulua ihan liikaa edessä :-D.

Kävin tosissaan viime sunnuntaina katsomassa kämppää tuosta kylältä, ja oi että oli muuten ihana! Pitäkäähän sunnuntaina peukkuja että tulis soitto vuokrasopimuksen allekirjoittamisesta :-). Ainiin! Mulla on ollu koko päivän elohiiri silmässä, niin että voitte vaan kuvitella tämän vitutuksen tason :-D.



Tehtiin filosofian tunnilla runo emergentille materialismille!

Mutta hei, oikein mahtavaa (toivottavasti myös aurinkoista!) alkavaa viikonloppua teille kaikille :-)! Tässä teille vielä loppuun tämmöinen pähkinä purtavaksi viikonlopulle; mikä on ainut paikka missä aurinko paistaa ristiin?

lauantai 18. elokuuta 2012

:-)

Wuhuu, eilen meni sitten vuosi rikki, joten sen kunniaksi päätin tehdä tämmösen postauksen siitä, mitä kaikkea tuohon vuoden sisälle mahtuikaan :-D. Tässäpä teille siis hitusen koneeni kuvatiedostojen kermaa;

Wuhuu, Vilma 17vee bileet!
Käytiin tyärien kanssa fancy reissu Rukalla!
Hannelin kanssa Pyhällä!
Jea, sain vihdoinki kelkan, ja sen kunniaksi käytiin Jasun kanssa pääsiäisenä reissu Jumiskolla :-)
Ihanat älykköni sai lakin päähän<3

Käytiin Mirvelin kanssa pikareissu Keski-Suomessa

Mahtava reissu Hannan ja Katjan kanssa kalakämpällä!
Muikee juhannusviikonloppu Jumiskolla!
Mun mahtava lappu Kauppapaikan kokille (päätyi toki kontaktoituna lihatiskin muistitaululle)
TJ5!!
TJ0 -viikonloppu ja iskelmäfestarit!

Parhaimmat pikkujoulut ikinä ja meidän ihkut poronsarvet!
....unohtamatta legendaarisia ford -reissuja!


Kauan odotettu elokuvamme ensi-ilta :-)

...Ja mikä parhainta; sain samana päivänä myös perustaso 3/3 suoritettua!

Käytiin Hannelin kans lomailemassa Heinäkuussa
Tulihan sitä myös Ullan, Katin ja Jennan kanssa käytyä Pyhällä!
...Ruka reissu!
Suomun baari tais olla aika suosittu paikka viime talvena? :-D
Koska mussu ei päässy ekoille jatkoille, niin reiluuden vuoksi raahasin sen sitte jatkojenjatkoille
Wuhuu, fancyt wanhojen jatkot!
Tanssi jalkaa ainaki vispas?
Oi niin ihana prinsessapäivä<3!


Toki kävin joulukuussa myös soittelemassa viulua MTV3:sella esitettyyn Joulumaa -ohjelmaan!


Käytiin Janin kanssa vuosipäivän kunniaksi hakemassa sille Kemistä kelkka, eipä me sen kummempaa oikein sitte tehtykkään :-D.

"Kuulisitko kuiskaukseni läpi pimeän,
löytäisitkö luokseni jälkeen iltahämärän,
kun käännät selkäsi pelkäätkö tän pettävän,
entä rakkaus kestääkö se läpi elämän,
jos minä katoan uskotko,
sen elävän

Mutta rakkaus kestääkö se elämän,
tunnen otteesi, uskon sen pitävän,

Kuulisitko kuiskaukseni läpi pimeän,
löytäisitkö luokseni jälkeen iltahämärän,
kun käännät selkäsi pelkäätkö tän pettävän,
entä rakkaus kestääkö se läpi elämän,
jos minä katoan uskotko,
sen elävän

Yksi katse vain ja tiedän,
meidän elävän"

Mahtava vuosi takana, kiitos siitä kaikille rakkaille, sekä tietysti mussulle :-)<3

Ps. anteeksi kuvien epäjärjestys, en jaksanut enää tapella Bloggerin kanssa :-D.

torstai 9. elokuuta 2012

Wuhuu!


Löysin koirastani oikein oivan kuvan kuvaamaan tämän hetkistä mielentilaani=D


Saa onnitella! Olen virallisesti selvinnyt abi -vuoteeni asti. En olis pari vuotta sitten uskonut että olisin sosiaalisen itsemurhan (tunnetaan myös nimellä lukio) jäljiltä tähän asti selvinnyt. Tänäänhän sitä sitten käynnistyi lukion _viimeiset_ kolme jaksoa, jeij!

AAAA, saan huomenna viimeinkin uuden kypärän tuon minun jesarilla teipatun Sinisalon tilalle. Ja AAA, käyn huomenna kattomassa kämppää<3. Sen lisäksi että pää meinaa hajota lukion kanssa, niin pää meinaa hajota myös täällä kotona, kun koira haukkuu taukoamatta, kaks punapersepaviaania hyppii silmille ja äitillä ja isällä ei nyt näin yleisesti ole mikään hyvin (keltäköhän olen tämän valittamisen perinyt?).

Ja tähän loppuun voisin vielä haistattaa pitkät näille paikkakunnan amiksille, jotka menee koulunpenkeille taas lusmuilemaan vasta maanantaina :-). Mutta Vilma Valerie Von Dan Dee 1. kuittaa tältä erää ja lähtee iki ihanan filosofian kimppuun miettimään kukan elollisuutta. Heihei!

sunnuntai 5. elokuuta 2012

Haudi hau!

On ihan jees ootella puoli tuntia avaimia, ku ei jaksais oikein istuakkaan enää.

Lusikat oli hukassa, mut onneks ollaan aika niksikkäitä.

Hietaniemen tori.

Hakaniemi.

Wuhuu, Lintsillä!


Lintsin muikeet ranskikset

Joku tässä Kannonkosken auringonlaskussa kiehtoo!

Kai se on ihan jees pistää nukkumaan jos onkiminen alkaa vastustaa?

Piispala ja venäläiset laiturilla!

Hilipilin kans otettii kaiffarikuva!



Oli iha kivaa uija vaatteet päällä. 

...Sitten lämmiteltiin nuotiolla

Oli aika fancya tanssia valssia auringonlaskussa :-D!

Kyllä siitä vielä mökki tulee! Ps. huomatkaa Hannan posetus ovella :-D.


Tomi mäkkiläskeilemässä


Voi rakkaat lukijat, antakaa anteeksi tämä pitkä postaustauko! Korvaan tämän teille kirjoittamalla nyt oikein pitkän postauksen teille luettavaksi :-D!

Lähettiin Hannan kanssa tosissaan pikku lomareissulle, ja tottakai kaikki mahollinen tapahtu! Ennen lähtöä tiputin hienosti töissä viien kilon kakun jaloille, eväät jäi työpaikan jääkaappiin, kerkesin just ja just junaan, otin väärät avaimet mukaan -ooteltiin vesisateessa että ukki tulee avaamaan oven, jäätiin makkariin jumiin -kolmesti (raksamiehet pelasti meijät), ei sähköjä -saati sitten vessaa tai keittiötä (elämä kosketushäiriöisen sähkölampun varassa on aika kiehtovaa), Kannonkoskella moottori jättää keskelle järveä, pyörästä menee kumi puhki, lähettiin kalastamaan ja virvelit meni tietty rikki -toki myös mato-ongesta lähti koukku. Olen vakaasti sitä mieltä, että huono karma seuraa mua.

Ihana yksineloni on nyt virallisesti ohi. Porukat on taas kotona, ja mielenterveyteni on jo kerennyt mennä huonommalle puolelle. Päräytettiin sitten eilen Janin kans motskarilla porukoita karkuun mökille. Mökillä toki korkattiin parit kylmät lonkerot, lämmitettiin sauna, käytiin uimassa ja tottakai grillattiin viimesen kerran tälle lomalle! Tänään sain jotain jopa aikaseksi, ja siivosin huoneen ensimmäistä kertaa kuukauteen siihen kuntoon, että pääsen jopa sänkyyn asti ilman puskutraktoria.

Oli muuten mellevää nähä Meriäkin piiitkästä aikaa, ja nyt otin oikeen asiaksi istua alas ja kirjottaa postauksen. Toki mulla on kaiken tän vitutuksen ohella teille myös jotain positiivista kerrottavaa; porukat ostaa mulle bemarin jeijeiejiejeieiei! Voisinko olla onnellisempi!

Mutta oikein lämmintä lomanjatkoa teille rakkaat lukijat, ja koittakaahan ottaa ilo irti näistä viimisistä lomapäivistä :-)!

Ps. Rakas koirani turmeli iPhoneani
Pps. Isä nimes meijän mökkitontin Kuninkaanniemeksi. Nyt sillä on jo oma kuningas nimikin; Saku Daniel Von Dan Dee 14.".