Jee, kohta saan vaihtaa tuohon profiiliin iäksi 18 vuotta! Päivä lähestyy kovaa kyytiä, ja itse asiassa se onkin jo ylihuomenna! Ens perjantaina oliskin sitten suuntana Rovaniemi ja Vilman 18vee synttärit! Eilen oltiin Ullan kanssa viimeistä kertaa viihteellä silleen että mie olen alaikänen! Kyllähän tämä on outoa :-D.
Kuluneet viikot menny kivasti töissä, autokoululla ja kelkkamessuilla. Mistä puheen ollen, niin kävin ajamassa pikku mutkan ihanalla Polariksellani viime viikolla, ja oi että niitä ääniä<3. Jäitä ootellessa!
Pyydän syvästi anteeksi, aivoni eivät tällä hetkellä oikein toimi eilisestä johtuen, joten taidanpa suosiolla jättää lyhyeksi tämän postauksen. Lähinnä nyt tässä isienpäivän kunniaksi postailin, joten hyvvää isienpäivää kaikille, iskä on paras<3!
Ps. Metpä söimmä eilen jo jouluruokaa ja sain toki ensimmäisen joululahjanki eilen :-D!
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti