torstai 25. lokakuuta 2012

Tsippadippadii!

Huh, nyt voikin sitten vihdoin ja viimein henkästä helpotuksesta; englannin puhe on pidetty, uusintakokeet ohi ja sohva on vihdoin ja viimein hankittu. Pakko toki myös hehkuttaa ihanista Iittalan punaviinilaseista, jotka raaskin vihdoin ja viimein ostaa. Heh, onko sen parempaa kun kattoa kultsin kans Bondia ja lipittää uudella sohvalla lonkeroa punaviinilasista, sekä syödä pistaasipähkinöitä? Not.

Viime viikonloppuna oli Sannan ja Tuomaksen tuparit ja oli kyllä tosi mukavaa! Syyslomahan meni kokonaan töissä, joten siitä ehkä johtuen taas tämä tolkuttoman pitkä postaustauko. En tiedä mistä johtuu, mutta kutomakärpänen puri, ja aloin kutomaan pehmoisia joululahjoja perheelle :-).

Ouimaigosh, tosiaan, täällä on jo maalla valkoinen vaippa -nyt vaan kelkkakelejä odotellessa! Sain myös mummilta maailman ihanimman tuliaisen Venezuelasta (kuvia tästä myöhemmin), ja kauan odotettuihin 18 -vee baardeihin on enää vain 20 päivää!!11 Saatiin muuten tänään Minä lupaan -elokuva vihdoin ja viimein omaksi.

Käytiin siis tosiaan viime sunnuntaina hakemassa Rovaniemeltä sohva, ja mukaan tarttui muutakin tyhjänpäiväistä sisustushärpäkettä, kuten mm. kynttilöitä (taas kerran), sydänkranssi, ovimatto, sisustustarra, sekä kauan odotettu kenkähylly. Lisäilen kuvia uudesta rakkaasta kodista, kunhan vain kerkeän. Tuparitkin pitäisi jossain vaiheessa järkätä, kuhan vaan töiltä kerkeän!

Oikein ihanaa alkavaa talvea kaikille :-)!

Käytiin Ultsiken kans vähän Pyhällä!

Esim hyi hitto?

<3

Ehkä ainoa asia mitä Kempassa rakastan :-D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti