Okei, mulla oikeesti on hyvä selitys tähän taukoon! Meinaa mun rakas tietokone taitaa ihan oikeasti vedellä viimeisiään, koska välillä se ei edes avaudu ja sitten siihen tulee aina semmosia megabittiörkkejä jokka on silleen "Facebook error", kauheeta. Toivottavasti pelastava enkeli, Jupe, ilmestyis kohta Kemijärvelle ja tekis jotain taikojaan tolle mun koneelle. Tosissaan, jos joku teistä kerkes jo luulla että kuolin ylioppilastutkinto -saliin, niin en onneksi. Vielä olen hengissä, vaikka se nyt koville ottikin :D. Viis tuntia jaksoin siellä filosofiaa hikihatussa vääntää!
Ja jeee, meillä alko syysloma. Tai siis no ei mulla alkanu. Oon saanu tämmösiä ihania puheluita ympäri viikkoa! Toisin sanoen olen töissä koko viikon<3. Nojoo, raha juoksee! Jeps ja saatiin tosissaan _vihdoinki_ telkkari ja Arabia arctica -astiasto! Heti tuntuu jotenki kodikkaammalta ku on telkkari :-D.
Eilen varattiin muuten porukalla mökki Rukalta uueksivuojeksi! Nyt sitten vaan pärinöissä ootella se kolmisen kuukutta -.-! Mutta hei, tämän tarkotus oli lähinnä vaan ilmoittaa teille että olen elossa. Joten heihei, mie lähen ahkeroimaan lihatiskille :-). Hurrrrjan hauskaa syyslomaa!
Ps. Tittittitiititiii, kissan nimi on..... REEEINOOO.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti