tiistai 25. syyskuuta 2012

"AÖLDFKSÖLFK@##!!1!"

MOIKS!

Heissan! Taas on päiviä vierähtänyt viime postauksesta. Koulussa menossa koeviikko, ja mie pietän rentoa vapaaviikkoa koulusta -tosin huomenna kirjotukset, jaiks. Okei, voin myöntää ihan rehellisesti, että en oo kyllä kovin varmana menossa huomisiin kirjoituksiin. Lisäksi perjantaiksi pitäis palauttaa äidinkielen kielitutkielma ja voin rehellisesti myöntää myös sen, että en ole edes aloittanut sitä :-D. Viiden tähden lukiolainen?

Viime viikonloppuhan meni töissä ja mökkeillessä. Sunnuntaina olis tosiaan ollu myös filosofian preliminääri, mutta tuli pari muuttujaa, ja ei päästykkään paikanpäälle. Keskiviikkona haettiin meille mirrrrri! Rakkaalla lapsella monta nimeä, muttei vielä yhtäkään virallista. Ehotuksia siis otetaan vastaan, ja kissihän on tosissaan poitsu.

Eipä mulla sen kummempia. Pitäkäähän mulle peukkuja ja jarpaita pystyssä huomenna yheksästä etiäppäin! Nyt vaan toivotaan, että mulla ois vähän vielä jotain onnenrippeitä jäljellä ja pääsisin tuurilla läpi. Jännitys on suuri, mutta eiköhän tästäkin ole sitten suunta ylöspäin :-D!

Heippodei ja oikein mukavaa viikkoa teille!

Terveisin syvällä sopassa uiva mie.

tiistai 18. syyskuuta 2012

Everything is falling into pieces in front of my eyes

Olihan meillä tosissaan myös Tj 100-2 -päivä!

Mummo ja ukki tuli käy Kemijärvellä, ja grillattiin viimestä kertaa tälle kesälle, omnom!

Jep. Otsikosta voi jo päätellä aika paljon. Tuntuu vaan, että mun soppaan on tällä hetkellä menossa vähän liiankin paljon mausteita. Musiikkiopisto, työt, koulu, miljoona essee -tehtävää, muuttaminen, ja autokoulu. Lisäks tuntuu että mun aivot yrittää posahtaa joka aamu, ku katon kalenteria ja punasella ympyröity 26. syyskuuta alkaa lähestyä aivan liian pian.

Oon suunnitellu oikeasti jättäväni kaiken taakseni, jotta voisin erakoitua jonnekkin Norjan ja Suomen välille ja keitellä sielä Jumalanselän takana pannukahveja nuotiolla. Sitten mun ruumis löydettäisiin joskus parintuhannen vuoden päästä hautautuneena lumeen.

Oon myös tosissani alkanu miettimään, että minkä helvetin takia mä sillon joskus aikoinaan ees otin ylimäärästä filosofiaa?!?! No okei, hyvähän se on alkaa nyt sitä pohtimaan ku kirjotukset on kahdeksan päivän päästä, ja mielenterveyteni on jo menetetty.

Oon ollu aina tosi huono ottamaan kritiikkiä vastaan. Ehkä se johtuu siitä, että mun luonteeseen vaan kuuluu tallanen ylisuoritus. Tunnen itteni tällä hetkellä ihan olemattomaksi pikku rotaksi, koska sain ensimmäistä kertaa kahteen vuoteen valitusta työstäni. Voitteko kuvitella?!! Otti sen verran koville, että harkitsin siinä vaiheessa jopa lopareita.

En tiiä mitä täällä tapahtuu, mutta kai oon menettämässä jotenki otetta tai jotain. Oon aina ollu tosi hyvä kontrolloimaan kaikkea, ja pitämään kaikki langat tiukasti käsissä. Sitä piirrettä kaikki on aina ihmetellykki mussa. No ehkä tässä tilanteessa pitäis nyt vaan jotenki ryhdistäytyä tai jotain.

Mutta hei, on mulla tosissaan teille jotain positiivistakin sanottavaa;
1. Hell yeah, autokoulu alko ja nyt jo pari ajoa takana!
2. Ero tuli nopeasti, mutta nyt rakas Derbini on lähtenyt maailmalle :'(. Noo, se palveli mua uljaasti monen monta vuotta, ja nyt oli jonkun muun vuoro saada sitä ritarillisuutta osakseen.

sunnuntai 2. syyskuuta 2012

Welcome home!

Nyt ois sitten muutto suurinpiirtein tehty, ja vanhaa huonettani rempataan jo uuteen kuntoon. Outoahan se oli herätä omasta kämpästä hiljaisuuteen perjantaina :-D. Perjantaina haettiin äipän kanssa Topparilta keittiön pöytä, ja sopii muuten ku nakutettu meijän keittiöön! Nyt enää puuttuuki sitten senkki ja sohva, ja sitten oliski kaikki.

Eilen vietettiin sitten tyttöjeniltaa Janin ja Lauran kanssa, ja oi että osas vituttaa ku juokset henkihieverissä kaljakauppaan ja kello on 20:57 ku meet kaljahyllylle, mutta myyjä ei voi myyä enään ku kassankello näyttää 21:00 -jes!

Mutta joo, oli vaan pakko hehkuttaa tätä mun uuden kodin onnea :-D. Nyt tässä kotona yötä ja hengailla systereitten kanssa ja tehä rästissä olevia kouluhommia! Iso kiitos kaikille ihanille, jotka auttoi mua tän hirveen pakkaus/tyhjennys -urakan kanssa!

Tosiaan, melkein unohin sanoa meijän naurettavasta liikuntapäivästä; hiekkakakkujen rakentamista ja tanssimista keskellä kylää.

Mutta nyt sanon teille heihei ja tervetuloa meille, mie lähen tyhjentämään porukoitten jääkaappia :-D!

Ps. Olen aina luullut että matemaattinen kaavio miehet+hella=katastrofi olis tosi, mutta tänään näinkin jotain kauheaa, meinaa Jani+hella=tosi hyviä frittimuikkuja. Ihmeitä voi siis näemmä tapahtua :o.