| MOIKS! |
Heissan! Taas on päiviä vierähtänyt viime postauksesta. Koulussa menossa koeviikko, ja mie pietän rentoa vapaaviikkoa koulusta -tosin huomenna kirjotukset, jaiks. Okei, voin myöntää ihan rehellisesti, että en oo kyllä kovin varmana menossa huomisiin kirjoituksiin. Lisäksi perjantaiksi pitäis palauttaa äidinkielen kielitutkielma ja voin rehellisesti myöntää myös sen, että en ole edes aloittanut sitä :-D. Viiden tähden lukiolainen?
Viime viikonloppuhan meni töissä ja mökkeillessä. Sunnuntaina olis tosiaan ollu myös filosofian preliminääri, mutta tuli pari muuttujaa, ja ei päästykkään paikanpäälle. Keskiviikkona haettiin meille mirrrrri! Rakkaalla lapsella monta nimeä, muttei vielä yhtäkään virallista. Ehotuksia siis otetaan vastaan, ja kissihän on tosissaan poitsu.
Eipä mulla sen kummempia. Pitäkäähän mulle peukkuja ja jarpaita pystyssä huomenna yheksästä etiäppäin! Nyt vaan toivotaan, että mulla ois vähän vielä jotain onnenrippeitä jäljellä ja pääsisin tuurilla läpi. Jännitys on suuri, mutta eiköhän tästäkin ole sitten suunta ylöspäin :-D!
Heippodei ja oikein mukavaa viikkoa teille!
Terveisin syvällä sopassa uiva mie.
