![]() |
| Olihan meillä tosissaan myös Tj 100-2 -päivä! |
| Mummo ja ukki tuli käy Kemijärvellä, ja grillattiin viimestä kertaa tälle kesälle, omnom! |
Jep. Otsikosta voi jo päätellä aika paljon. Tuntuu vaan, että mun soppaan on tällä hetkellä menossa vähän liiankin paljon mausteita. Musiikkiopisto, työt, koulu, miljoona essee -tehtävää, muuttaminen, ja autokoulu. Lisäks tuntuu että mun aivot yrittää posahtaa joka aamu, ku katon kalenteria ja punasella ympyröity 26. syyskuuta alkaa lähestyä aivan liian pian.
Oon suunnitellu oikeasti jättäväni kaiken taakseni, jotta voisin erakoitua jonnekkin Norjan ja Suomen välille ja keitellä sielä Jumalanselän takana pannukahveja nuotiolla. Sitten mun ruumis löydettäisiin joskus parintuhannen vuoden päästä hautautuneena lumeen.
Oon myös tosissani alkanu miettimään, että minkä helvetin takia mä sillon joskus aikoinaan ees otin ylimäärästä filosofiaa?!?! No okei, hyvähän se on alkaa nyt sitä pohtimaan ku kirjotukset on kahdeksan päivän päästä, ja mielenterveyteni on jo menetetty.
Oon ollu aina tosi huono ottamaan kritiikkiä vastaan. Ehkä se johtuu siitä, että mun luonteeseen vaan kuuluu tallanen ylisuoritus. Tunnen itteni tällä hetkellä ihan olemattomaksi pikku rotaksi, koska sain ensimmäistä kertaa kahteen vuoteen valitusta työstäni. Voitteko kuvitella?!! Otti sen verran koville, että harkitsin siinä vaiheessa jopa lopareita.
En tiiä mitä täällä tapahtuu, mutta kai oon menettämässä jotenki otetta tai jotain. Oon aina ollu tosi hyvä kontrolloimaan kaikkea, ja pitämään kaikki langat tiukasti käsissä. Sitä piirrettä kaikki on aina ihmetellykki mussa. No ehkä tässä tilanteessa pitäis nyt vaan jotenki ryhdistäytyä tai jotain.
Mutta hei, on mulla tosissaan teille jotain positiivistakin sanottavaa;
1. Hell yeah, autokoulu alko ja nyt jo pari ajoa takana!
2. Ero tuli nopeasti, mutta nyt rakas Derbini on lähtenyt maailmalle :'(. Noo, se palveli mua uljaasti monen monta vuotta, ja nyt oli jonkun muun vuoro saada sitä ritarillisuutta osakseen.

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti