Lie kuinkakohan mones kerta tämä on, kun pyytelen teiltä anteeksi kovin pientä aktiivisuuttani bloggaajana? No, nyt mulla ihan oikeasti on hyvä syy :-D! Rakas poikaystäväni päätti sitten jättää nettilaskun maksamatta, ja siinähän sitä sitten saikin ihmetellä, että miksei netti toimi sitten millään ilveellä.
Lupaan kautta kiven ja kannon, että tämä ei taas ole sellainen kilometripostaus, mutta ihan pikaisesti tässä nyt näitä kuulumisia! Synttärit oli tosiaan pari viikkoa sitten, ja koskenlasku jäi haaveeksi, kun jumituttiin koko illaksi Roippariin. Pikkujouluja tuli kans juhlittua tuossa viime viikonloppuna. Ajot näyttää pikkuhiljaa häämöttävän loppuaan (vihdoin ja viimein) ja tarkoitus olisikin ajaa inssi tämän viikon torstaina.
Kouluhommat painaa aika kivasti päälle. Ois pitäny perjantaiksi kirjoittaa jostaki kirjailijasta joku tiivistelmä, mutta miehän kilttinä koululaisena unohin koko homman ja päätin sitten vasta tänään tehdä sen. Jos mie viimeisellä jaksolla ottaisin itteäni vähän niskasta kiinni ja alkaisin ihan kunnolla keskittymään tuohon kouluun, että pääsisin joskus lukemaan ammatinkin ittelleni?
Koulusta tulikin mieleen, että käytiin tuossa taannoin Oulussa Abi -päivillä ja oli kyllä huisin hauskaa! Mutta jos nyt rehellisiä ollaan, niin alko kyllä pikkusen ahistamaan kaikki nuo yliopistotouhut yms. NIIN ja varastettiinhan meiltä autokin tuossa viime viikonloppuna, että jeees.
Tässähän tämä viimeiset sata vuotta onkin mulla sitten kulunut. Seuraavaksi tulossa sitten kuvapostaus, jossa kuvia mm. kämpästä!
Vilma kiittää ja kuittaa!
Ps. Ajattelin alottaa tän koko touhun ihan puhtaalta pöydältä, eli toisin sanoen ajattelin poistaa tämän blogin ja aloittaa uuden. Että any ideas uuden blogin nimelle?
Pps. Repäsin ja leikkasin hiukset lyhyeksi, otettiin muuten myös toinen kissa!
maanantai 26. marraskuuta 2012
sunnuntai 11. marraskuuta 2012
!!!
Jee, kohta saan vaihtaa tuohon profiiliin iäksi 18 vuotta! Päivä lähestyy kovaa kyytiä, ja itse asiassa se onkin jo ylihuomenna! Ens perjantaina oliskin sitten suuntana Rovaniemi ja Vilman 18vee synttärit! Eilen oltiin Ullan kanssa viimeistä kertaa viihteellä silleen että mie olen alaikänen! Kyllähän tämä on outoa :-D.
Kuluneet viikot menny kivasti töissä, autokoululla ja kelkkamessuilla. Mistä puheen ollen, niin kävin ajamassa pikku mutkan ihanalla Polariksellani viime viikolla, ja oi että niitä ääniä<3. Jäitä ootellessa!
Pyydän syvästi anteeksi, aivoni eivät tällä hetkellä oikein toimi eilisestä johtuen, joten taidanpa suosiolla jättää lyhyeksi tämän postauksen. Lähinnä nyt tässä isienpäivän kunniaksi postailin, joten hyvvää isienpäivää kaikille, iskä on paras<3!
Ps. Metpä söimmä eilen jo jouluruokaa ja sain toki ensimmäisen joululahjanki eilen :-D!
Kuluneet viikot menny kivasti töissä, autokoululla ja kelkkamessuilla. Mistä puheen ollen, niin kävin ajamassa pikku mutkan ihanalla Polariksellani viime viikolla, ja oi että niitä ääniä<3. Jäitä ootellessa!
Pyydän syvästi anteeksi, aivoni eivät tällä hetkellä oikein toimi eilisestä johtuen, joten taidanpa suosiolla jättää lyhyeksi tämän postauksen. Lähinnä nyt tässä isienpäivän kunniaksi postailin, joten hyvvää isienpäivää kaikille, iskä on paras<3!
Ps. Metpä söimmä eilen jo jouluruokaa ja sain toki ensimmäisen joululahjanki eilen :-D!
torstai 25. lokakuuta 2012
Tsippadippadii!
Huh, nyt voikin sitten vihdoin ja viimein henkästä helpotuksesta; englannin puhe on pidetty, uusintakokeet ohi ja sohva on vihdoin ja viimein hankittu. Pakko toki myös hehkuttaa ihanista Iittalan punaviinilaseista, jotka raaskin vihdoin ja viimein ostaa. Heh, onko sen parempaa kun kattoa kultsin kans Bondia ja lipittää uudella sohvalla lonkeroa punaviinilasista, sekä syödä pistaasipähkinöitä? Not.
Viime viikonloppuna oli Sannan ja Tuomaksen tuparit ja oli kyllä tosi mukavaa! Syyslomahan meni kokonaan töissä, joten siitä ehkä johtuen taas tämä tolkuttoman pitkä postaustauko. En tiedä mistä johtuu, mutta kutomakärpänen puri, ja aloin kutomaan pehmoisia joululahjoja perheelle :-).
Ouimaigosh, tosiaan, täällä on jo maalla valkoinen vaippa -nyt vaan kelkkakelejä odotellessa! Sain myös mummilta maailman ihanimman tuliaisen Venezuelasta (kuvia tästä myöhemmin), ja kauan odotettuihin 18 -vee baardeihin on enää vain 20 päivää!!11 Saatiin muuten tänään Minä lupaan -elokuva vihdoin ja viimein omaksi.
Käytiin siis tosiaan viime sunnuntaina hakemassa Rovaniemeltä sohva, ja mukaan tarttui muutakin tyhjänpäiväistä sisustushärpäkettä, kuten mm. kynttilöitä (taas kerran), sydänkranssi, ovimatto, sisustustarra, sekä kauan odotettu kenkähylly. Lisäilen kuvia uudesta rakkaasta kodista, kunhan vain kerkeän. Tuparitkin pitäisi jossain vaiheessa järkätä, kuhan vaan töiltä kerkeän!
Oikein ihanaa alkavaa talvea kaikille :-)!
Viime viikonloppuna oli Sannan ja Tuomaksen tuparit ja oli kyllä tosi mukavaa! Syyslomahan meni kokonaan töissä, joten siitä ehkä johtuen taas tämä tolkuttoman pitkä postaustauko. En tiedä mistä johtuu, mutta kutomakärpänen puri, ja aloin kutomaan pehmoisia joululahjoja perheelle :-).
Ouimaigosh, tosiaan, täällä on jo maalla valkoinen vaippa -nyt vaan kelkkakelejä odotellessa! Sain myös mummilta maailman ihanimman tuliaisen Venezuelasta (kuvia tästä myöhemmin), ja kauan odotettuihin 18 -vee baardeihin on enää vain 20 päivää!!11 Saatiin muuten tänään Minä lupaan -elokuva vihdoin ja viimein omaksi.
Käytiin siis tosiaan viime sunnuntaina hakemassa Rovaniemeltä sohva, ja mukaan tarttui muutakin tyhjänpäiväistä sisustushärpäkettä, kuten mm. kynttilöitä (taas kerran), sydänkranssi, ovimatto, sisustustarra, sekä kauan odotettu kenkähylly. Lisäilen kuvia uudesta rakkaasta kodista, kunhan vain kerkeän. Tuparitkin pitäisi jossain vaiheessa järkätä, kuhan vaan töiltä kerkeän!
Oikein ihanaa alkavaa talvea kaikille :-)!
| Käytiin Ultsiken kans vähän Pyhällä! |
| Esim hyi hitto? |
| <3 |
| Ehkä ainoa asia mitä Kempassa rakastan :-D |
maanantai 15. lokakuuta 2012
:>
Vietettiin Janin kanssa oikein rentouttava viikonloppu -perjantaina leffan merkeissä ja lauantaina mökkeillessä. Toissapäivänä kävi sukulaisia pitkästä aikaa täällä pohjoisen perukoilla. Siinähän se päivä vierähtikin alta aikayksikön kotona kahvitellessa ja syödessä mamman herkkuja. Meidän uskollinen tietsikkasankari katsoi mun tietokonetta sunnuntaina. Kuolemantuomio sieltä tuli; kovalevy on hajoamassa ja nyt pittäis tiedostot saaha sitten perkeleen nopiaa talteen :'(.
Eilen muhun iski joku siivouskärpänen ja siivosinkin joka nurkasta kaikki pölypallerot ja muut pöpöt pois. Tänään tulikin hätäpuhelu töistä, ja töihinhän se tuli lähtö. Töitten jälkeen tulikin väsättyä makaroonilaatikko, ja nyt ootellessa että kissa tulee pikkusissoilta hoijosta.
Tässäpä vähän minun "loman" kuulumisia. Tosi syksyistä syyslomaa teille :-)! Lupaan että järkevämpiä postauksia kyllä tulee, kun saan vaan vähän aikaa itselleni hommattua. Mutta nyt Unskin kans kattomaan salkkareita, moikka!
Ps. täällä sato tänään lunta, kyllä se talvi vielä tulee!
Eilen muhun iski joku siivouskärpänen ja siivosinkin joka nurkasta kaikki pölypallerot ja muut pöpöt pois. Tänään tulikin hätäpuhelu töistä, ja töihinhän se tuli lähtö. Töitten jälkeen tulikin väsättyä makaroonilaatikko, ja nyt ootellessa että kissa tulee pikkusissoilta hoijosta.
Tässäpä vähän minun "loman" kuulumisia. Tosi syksyistä syyslomaa teille :-)! Lupaan että järkevämpiä postauksia kyllä tulee, kun saan vaan vähän aikaa itselleni hommattua. Mutta nyt Unskin kans kattomaan salkkareita, moikka!
Ps. täällä sato tänään lunta, kyllä se talvi vielä tulee!
perjantai 12. lokakuuta 2012
nyyhq
Okei, mulla oikeesti on hyvä selitys tähän taukoon! Meinaa mun rakas tietokone taitaa ihan oikeasti vedellä viimeisiään, koska välillä se ei edes avaudu ja sitten siihen tulee aina semmosia megabittiörkkejä jokka on silleen "Facebook error", kauheeta. Toivottavasti pelastava enkeli, Jupe, ilmestyis kohta Kemijärvelle ja tekis jotain taikojaan tolle mun koneelle. Tosissaan, jos joku teistä kerkes jo luulla että kuolin ylioppilastutkinto -saliin, niin en onneksi. Vielä olen hengissä, vaikka se nyt koville ottikin :D. Viis tuntia jaksoin siellä filosofiaa hikihatussa vääntää!
Ja jeee, meillä alko syysloma. Tai siis no ei mulla alkanu. Oon saanu tämmösiä ihania puheluita ympäri viikkoa! Toisin sanoen olen töissä koko viikon<3. Nojoo, raha juoksee! Jeps ja saatiin tosissaan _vihdoinki_ telkkari ja Arabia arctica -astiasto! Heti tuntuu jotenki kodikkaammalta ku on telkkari :-D.
Eilen varattiin muuten porukalla mökki Rukalta uueksivuojeksi! Nyt sitten vaan pärinöissä ootella se kolmisen kuukutta -.-! Mutta hei, tämän tarkotus oli lähinnä vaan ilmoittaa teille että olen elossa. Joten heihei, mie lähen ahkeroimaan lihatiskille :-). Hurrrrjan hauskaa syyslomaa!
Ps. Tittittitiititiii, kissan nimi on..... REEEINOOO.
Ja jeee, meillä alko syysloma. Tai siis no ei mulla alkanu. Oon saanu tämmösiä ihania puheluita ympäri viikkoa! Toisin sanoen olen töissä koko viikon<3. Nojoo, raha juoksee! Jeps ja saatiin tosissaan _vihdoinki_ telkkari ja Arabia arctica -astiasto! Heti tuntuu jotenki kodikkaammalta ku on telkkari :-D.
Eilen varattiin muuten porukalla mökki Rukalta uueksivuojeksi! Nyt sitten vaan pärinöissä ootella se kolmisen kuukutta -.-! Mutta hei, tämän tarkotus oli lähinnä vaan ilmoittaa teille että olen elossa. Joten heihei, mie lähen ahkeroimaan lihatiskille :-). Hurrrrjan hauskaa syyslomaa!
Ps. Tittittitiititiii, kissan nimi on..... REEEINOOO.
tiistai 25. syyskuuta 2012
"AÖLDFKSÖLFK@##!!1!"
| MOIKS! |
Heissan! Taas on päiviä vierähtänyt viime postauksesta. Koulussa menossa koeviikko, ja mie pietän rentoa vapaaviikkoa koulusta -tosin huomenna kirjotukset, jaiks. Okei, voin myöntää ihan rehellisesti, että en oo kyllä kovin varmana menossa huomisiin kirjoituksiin. Lisäksi perjantaiksi pitäis palauttaa äidinkielen kielitutkielma ja voin rehellisesti myöntää myös sen, että en ole edes aloittanut sitä :-D. Viiden tähden lukiolainen?
Viime viikonloppuhan meni töissä ja mökkeillessä. Sunnuntaina olis tosiaan ollu myös filosofian preliminääri, mutta tuli pari muuttujaa, ja ei päästykkään paikanpäälle. Keskiviikkona haettiin meille mirrrrri! Rakkaalla lapsella monta nimeä, muttei vielä yhtäkään virallista. Ehotuksia siis otetaan vastaan, ja kissihän on tosissaan poitsu.
Eipä mulla sen kummempia. Pitäkäähän mulle peukkuja ja jarpaita pystyssä huomenna yheksästä etiäppäin! Nyt vaan toivotaan, että mulla ois vähän vielä jotain onnenrippeitä jäljellä ja pääsisin tuurilla läpi. Jännitys on suuri, mutta eiköhän tästäkin ole sitten suunta ylöspäin :-D!
Heippodei ja oikein mukavaa viikkoa teille!
Terveisin syvällä sopassa uiva mie.
tiistai 18. syyskuuta 2012
Everything is falling into pieces in front of my eyes
![]() |
| Olihan meillä tosissaan myös Tj 100-2 -päivä! |
| Mummo ja ukki tuli käy Kemijärvellä, ja grillattiin viimestä kertaa tälle kesälle, omnom! |
Jep. Otsikosta voi jo päätellä aika paljon. Tuntuu vaan, että mun soppaan on tällä hetkellä menossa vähän liiankin paljon mausteita. Musiikkiopisto, työt, koulu, miljoona essee -tehtävää, muuttaminen, ja autokoulu. Lisäks tuntuu että mun aivot yrittää posahtaa joka aamu, ku katon kalenteria ja punasella ympyröity 26. syyskuuta alkaa lähestyä aivan liian pian.
Oon suunnitellu oikeasti jättäväni kaiken taakseni, jotta voisin erakoitua jonnekkin Norjan ja Suomen välille ja keitellä sielä Jumalanselän takana pannukahveja nuotiolla. Sitten mun ruumis löydettäisiin joskus parintuhannen vuoden päästä hautautuneena lumeen.
Oon myös tosissani alkanu miettimään, että minkä helvetin takia mä sillon joskus aikoinaan ees otin ylimäärästä filosofiaa?!?! No okei, hyvähän se on alkaa nyt sitä pohtimaan ku kirjotukset on kahdeksan päivän päästä, ja mielenterveyteni on jo menetetty.
Oon ollu aina tosi huono ottamaan kritiikkiä vastaan. Ehkä se johtuu siitä, että mun luonteeseen vaan kuuluu tallanen ylisuoritus. Tunnen itteni tällä hetkellä ihan olemattomaksi pikku rotaksi, koska sain ensimmäistä kertaa kahteen vuoteen valitusta työstäni. Voitteko kuvitella?!! Otti sen verran koville, että harkitsin siinä vaiheessa jopa lopareita.
En tiiä mitä täällä tapahtuu, mutta kai oon menettämässä jotenki otetta tai jotain. Oon aina ollu tosi hyvä kontrolloimaan kaikkea, ja pitämään kaikki langat tiukasti käsissä. Sitä piirrettä kaikki on aina ihmetellykki mussa. No ehkä tässä tilanteessa pitäis nyt vaan jotenki ryhdistäytyä tai jotain.
Mutta hei, on mulla tosissaan teille jotain positiivistakin sanottavaa;
1. Hell yeah, autokoulu alko ja nyt jo pari ajoa takana!
2. Ero tuli nopeasti, mutta nyt rakas Derbini on lähtenyt maailmalle :'(. Noo, se palveli mua uljaasti monen monta vuotta, ja nyt oli jonkun muun vuoro saada sitä ritarillisuutta osakseen.
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)
