maanantai 15. lokakuuta 2012

:>

Vietettiin Janin kanssa oikein rentouttava viikonloppu -perjantaina leffan merkeissä ja lauantaina mökkeillessä. Toissapäivänä kävi sukulaisia pitkästä aikaa täällä pohjoisen perukoilla. Siinähän se päivä vierähtikin alta aikayksikön kotona kahvitellessa ja syödessä mamman herkkuja. Meidän uskollinen tietsikkasankari katsoi mun tietokonetta sunnuntaina. Kuolemantuomio sieltä tuli; kovalevy on hajoamassa ja nyt pittäis tiedostot saaha sitten perkeleen nopiaa talteen :'(.

Eilen muhun iski joku siivouskärpänen ja siivosinkin joka nurkasta kaikki pölypallerot ja muut pöpöt pois. Tänään tulikin hätäpuhelu töistä, ja töihinhän se tuli lähtö. Töitten jälkeen tulikin väsättyä makaroonilaatikko, ja nyt ootellessa että kissa tulee pikkusissoilta hoijosta.

Tässäpä vähän minun "loman" kuulumisia. Tosi syksyistä syyslomaa teille :-)! Lupaan että järkevämpiä postauksia kyllä tulee, kun saan vaan vähän aikaa itselleni hommattua. Mutta nyt Unskin kans kattomaan salkkareita, moikka!

Ps. täällä sato tänään lunta, kyllä se talvi vielä tulee!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti