torstai 25. lokakuuta 2012

Tsippadippadii!

Huh, nyt voikin sitten vihdoin ja viimein henkästä helpotuksesta; englannin puhe on pidetty, uusintakokeet ohi ja sohva on vihdoin ja viimein hankittu. Pakko toki myös hehkuttaa ihanista Iittalan punaviinilaseista, jotka raaskin vihdoin ja viimein ostaa. Heh, onko sen parempaa kun kattoa kultsin kans Bondia ja lipittää uudella sohvalla lonkeroa punaviinilasista, sekä syödä pistaasipähkinöitä? Not.

Viime viikonloppuna oli Sannan ja Tuomaksen tuparit ja oli kyllä tosi mukavaa! Syyslomahan meni kokonaan töissä, joten siitä ehkä johtuen taas tämä tolkuttoman pitkä postaustauko. En tiedä mistä johtuu, mutta kutomakärpänen puri, ja aloin kutomaan pehmoisia joululahjoja perheelle :-).

Ouimaigosh, tosiaan, täällä on jo maalla valkoinen vaippa -nyt vaan kelkkakelejä odotellessa! Sain myös mummilta maailman ihanimman tuliaisen Venezuelasta (kuvia tästä myöhemmin), ja kauan odotettuihin 18 -vee baardeihin on enää vain 20 päivää!!11 Saatiin muuten tänään Minä lupaan -elokuva vihdoin ja viimein omaksi.

Käytiin siis tosiaan viime sunnuntaina hakemassa Rovaniemeltä sohva, ja mukaan tarttui muutakin tyhjänpäiväistä sisustushärpäkettä, kuten mm. kynttilöitä (taas kerran), sydänkranssi, ovimatto, sisustustarra, sekä kauan odotettu kenkähylly. Lisäilen kuvia uudesta rakkaasta kodista, kunhan vain kerkeän. Tuparitkin pitäisi jossain vaiheessa järkätä, kuhan vaan töiltä kerkeän!

Oikein ihanaa alkavaa talvea kaikille :-)!

Käytiin Ultsiken kans vähän Pyhällä!

Esim hyi hitto?

<3

Ehkä ainoa asia mitä Kempassa rakastan :-D

maanantai 15. lokakuuta 2012

:>

Vietettiin Janin kanssa oikein rentouttava viikonloppu -perjantaina leffan merkeissä ja lauantaina mökkeillessä. Toissapäivänä kävi sukulaisia pitkästä aikaa täällä pohjoisen perukoilla. Siinähän se päivä vierähtikin alta aikayksikön kotona kahvitellessa ja syödessä mamman herkkuja. Meidän uskollinen tietsikkasankari katsoi mun tietokonetta sunnuntaina. Kuolemantuomio sieltä tuli; kovalevy on hajoamassa ja nyt pittäis tiedostot saaha sitten perkeleen nopiaa talteen :'(.

Eilen muhun iski joku siivouskärpänen ja siivosinkin joka nurkasta kaikki pölypallerot ja muut pöpöt pois. Tänään tulikin hätäpuhelu töistä, ja töihinhän se tuli lähtö. Töitten jälkeen tulikin väsättyä makaroonilaatikko, ja nyt ootellessa että kissa tulee pikkusissoilta hoijosta.

Tässäpä vähän minun "loman" kuulumisia. Tosi syksyistä syyslomaa teille :-)! Lupaan että järkevämpiä postauksia kyllä tulee, kun saan vaan vähän aikaa itselleni hommattua. Mutta nyt Unskin kans kattomaan salkkareita, moikka!

Ps. täällä sato tänään lunta, kyllä se talvi vielä tulee!

perjantai 12. lokakuuta 2012

nyyhq

Okei, mulla oikeesti on hyvä selitys tähän taukoon! Meinaa mun rakas tietokone taitaa ihan oikeasti vedellä viimeisiään, koska välillä se ei edes avaudu ja sitten siihen tulee aina semmosia megabittiörkkejä jokka on silleen "Facebook error", kauheeta. Toivottavasti pelastava enkeli, Jupe, ilmestyis kohta Kemijärvelle ja tekis jotain taikojaan tolle mun koneelle. Tosissaan, jos joku teistä kerkes jo luulla että kuolin ylioppilastutkinto -saliin, niin en onneksi. Vielä olen hengissä, vaikka se nyt koville ottikin :D. Viis tuntia jaksoin siellä filosofiaa hikihatussa vääntää!

Ja jeee, meillä alko syysloma. Tai siis no ei mulla alkanu. Oon saanu tämmösiä ihania puheluita ympäri viikkoa! Toisin sanoen olen töissä koko viikon<3. Nojoo, raha juoksee! Jeps ja saatiin tosissaan _vihdoinki_ telkkari ja Arabia arctica -astiasto! Heti tuntuu jotenki kodikkaammalta ku on telkkari :-D.

Eilen varattiin muuten porukalla mökki Rukalta uueksivuojeksi! Nyt sitten vaan pärinöissä ootella se kolmisen kuukutta -.-! Mutta hei, tämän tarkotus oli lähinnä vaan ilmoittaa teille että olen elossa. Joten heihei, mie lähen ahkeroimaan lihatiskille :-). Hurrrrjan hauskaa syyslomaa!

Ps. Tittittitiititiii, kissan nimi on..... REEEINOOO.