Nyt ois sitten muutto suurinpiirtein tehty, ja vanhaa huonettani rempataan jo uuteen kuntoon. Outoahan se oli herätä omasta kämpästä hiljaisuuteen perjantaina :-D. Perjantaina haettiin äipän kanssa Topparilta keittiön pöytä, ja sopii muuten ku nakutettu meijän keittiöön! Nyt enää puuttuuki sitten senkki ja sohva, ja sitten oliski kaikki.
Eilen vietettiin sitten tyttöjeniltaa Janin ja Lauran kanssa, ja oi että osas vituttaa ku juokset henkihieverissä kaljakauppaan ja kello on 20:57 ku meet kaljahyllylle, mutta myyjä ei voi myyä enään ku kassankello näyttää 21:00 -jes!
Mutta joo, oli vaan pakko hehkuttaa tätä mun uuden kodin onnea :-D. Nyt tässä kotona yötä ja hengailla systereitten kanssa ja tehä rästissä olevia kouluhommia! Iso kiitos kaikille ihanille, jotka auttoi mua tän hirveen pakkaus/tyhjennys -urakan kanssa!
Tosiaan, melkein unohin sanoa meijän naurettavasta liikuntapäivästä; hiekkakakkujen rakentamista ja tanssimista keskellä kylää.
Mutta nyt sanon teille heihei ja tervetuloa meille, mie lähen tyhjentämään porukoitten jääkaappia :-D!
Ps. Olen aina luullut että matemaattinen kaavio miehet+hella=katastrofi olis tosi, mutta tänään näinkin jotain kauheaa, meinaa Jani+hella=tosi hyviä frittimuikkuja. Ihmeitä voi siis näemmä tapahtua :o.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti