sunnuntai 26. elokuuta 2012

Jeij!

"Millos kirjotettais vuokrasopimus?", voiko päivä paremmin ees alkaa! Voin muuten sanoa, että on aika työlästä yrittää survoa elämänsä viimeisen 18 vuoden aikana kertyneet tavarat muuttolaatikoihin. Niin ihanaa ku tää onki, niin on tää kyllä vähän haikeetakin :-(. Kuvitelkaa; mun viimeset viis päivää kotona, jaiks!

Hahha, siskot ei oikeen tiiä miten suhtautua siihen, että isosisko lähtee. Toinen kysy multa, että saako se muuttaa minun kanssa, ja toinen taas aiko tulla joka päivä käymään :-D.

No, ei mulla nyt sitten muuta! Ens viikonloppuna äipän kans Ikeaan shoppailemaan, ja lauantaina Vilman osote sitten vaihtuu :-). Nyt kääntyykin minun elämässä uus sivu, ja toivottavasti mulle ja Janille ei syty kolmatta maailmansotaa siellä asunnossa!

Mutta oikein mahtavaa alkavaa viikkoa teille :-)!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti