![]() |
| Löysin koirastani oikein oivan kuvan kuvaamaan tämän hetkistä mielentilaani=D |
Saa onnitella! Olen virallisesti selvinnyt abi -vuoteeni asti. En olis pari vuotta sitten uskonut että olisin sosiaalisen itsemurhan (tunnetaan myös nimellä lukio) jäljiltä tähän asti selvinnyt. Tänäänhän sitä sitten käynnistyi lukion _viimeiset_ kolme jaksoa, jeij!
AAAA, saan huomenna viimeinkin uuden kypärän tuon minun jesarilla teipatun Sinisalon tilalle. Ja AAA, käyn huomenna kattomassa kämppää<3. Sen lisäksi että pää meinaa hajota lukion kanssa, niin pää meinaa hajota myös täällä kotona, kun koira haukkuu taukoamatta, kaks punapersepaviaania hyppii silmille ja äitillä ja isällä ei nyt näin yleisesti ole mikään hyvin (keltäköhän olen tämän valittamisen perinyt?).
Ja tähän loppuun voisin vielä haistattaa pitkät näille paikkakunnan amiksille, jotka menee koulunpenkeille taas lusmuilemaan vasta maanantaina :-). Mutta Vilma Valerie Von Dan Dee 1. kuittaa tältä erää ja lähtee iki ihanan filosofian kimppuun miettimään kukan elollisuutta. Heihei!

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti