lauantai 18. elokuuta 2012

:-)

Wuhuu, eilen meni sitten vuosi rikki, joten sen kunniaksi päätin tehdä tämmösen postauksen siitä, mitä kaikkea tuohon vuoden sisälle mahtuikaan :-D. Tässäpä teille siis hitusen koneeni kuvatiedostojen kermaa;

Wuhuu, Vilma 17vee bileet!
Käytiin tyärien kanssa fancy reissu Rukalla!
Hannelin kanssa Pyhällä!
Jea, sain vihdoinki kelkan, ja sen kunniaksi käytiin Jasun kanssa pääsiäisenä reissu Jumiskolla :-)
Ihanat älykköni sai lakin päähän<3

Käytiin Mirvelin kanssa pikareissu Keski-Suomessa

Mahtava reissu Hannan ja Katjan kanssa kalakämpällä!
Muikee juhannusviikonloppu Jumiskolla!
Mun mahtava lappu Kauppapaikan kokille (päätyi toki kontaktoituna lihatiskin muistitaululle)
TJ5!!
TJ0 -viikonloppu ja iskelmäfestarit!

Parhaimmat pikkujoulut ikinä ja meidän ihkut poronsarvet!
....unohtamatta legendaarisia ford -reissuja!


Kauan odotettu elokuvamme ensi-ilta :-)

...Ja mikä parhainta; sain samana päivänä myös perustaso 3/3 suoritettua!

Käytiin Hannelin kans lomailemassa Heinäkuussa
Tulihan sitä myös Ullan, Katin ja Jennan kanssa käytyä Pyhällä!
...Ruka reissu!
Suomun baari tais olla aika suosittu paikka viime talvena? :-D
Koska mussu ei päässy ekoille jatkoille, niin reiluuden vuoksi raahasin sen sitte jatkojenjatkoille
Wuhuu, fancyt wanhojen jatkot!
Tanssi jalkaa ainaki vispas?
Oi niin ihana prinsessapäivä<3!


Toki kävin joulukuussa myös soittelemassa viulua MTV3:sella esitettyyn Joulumaa -ohjelmaan!


Käytiin Janin kanssa vuosipäivän kunniaksi hakemassa sille Kemistä kelkka, eipä me sen kummempaa oikein sitte tehtykkään :-D.

"Kuulisitko kuiskaukseni läpi pimeän,
löytäisitkö luokseni jälkeen iltahämärän,
kun käännät selkäsi pelkäätkö tän pettävän,
entä rakkaus kestääkö se läpi elämän,
jos minä katoan uskotko,
sen elävän

Mutta rakkaus kestääkö se elämän,
tunnen otteesi, uskon sen pitävän,

Kuulisitko kuiskaukseni läpi pimeän,
löytäisitkö luokseni jälkeen iltahämärän,
kun käännät selkäsi pelkäätkö tän pettävän,
entä rakkaus kestääkö se läpi elämän,
jos minä katoan uskotko,
sen elävän

Yksi katse vain ja tiedän,
meidän elävän"

Mahtava vuosi takana, kiitos siitä kaikille rakkaille, sekä tietysti mussulle :-)<3

Ps. anteeksi kuvien epäjärjestys, en jaksanut enää tapella Bloggerin kanssa :-D.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti