perjantai 24. elokuuta 2012

<:

It's friday, friday!

Välillä on kai ihan jees olla lapsenmielinen? Räjäyteltiin meinaa Jasun kanssa jotain epämääräisiä Mr Muschel -pommeja Tohmossa :-D.

Huhui, kirjoitukset lähestyy kovaa vauhtia, ja alkaakin jo tuskanhikeä pukkaamaan. Voin muuten vannoa, että kun filosofian kirjoitukset on ohi, niin en enää lue kyllä yhtäkään filosofiaa käsittelevää kirjaa. Olen alkanut monesti lukemiseni jälkeen miettimään että "hei, olenko mä ees olemassa?", mikä on kyllä aika karua. Alkaa muutenkin jo korvista valumaan ulos nuo kaiken maailman idea-opit ja käsitykset kolmannesta maailmasta. Oletko sinäkään lukija oikeasti siellä ruudun toisella puolella, vai kuvitteletko pelkästään olemassaolosi tai näetkö vaikka unta?

Alan pikku hiljaa käsittämään, että olen oikeasti nyt abi. Kaikki tää abivideo -, penkkari -, abihuppari -hässäkkä kasvattaa vaan mun stressitasoa. Onneksi viimeistä vuotta vedetään! Tosin onhan se hyvä näin lukion viimeisenä vuotena tajuta että olen käynyt turhaa kolme vuotta lukiota ja mulla on vielä koulua ihan liikaa edessä :-D.

Kävin tosissaan viime sunnuntaina katsomassa kämppää tuosta kylältä, ja oi että oli muuten ihana! Pitäkäähän sunnuntaina peukkuja että tulis soitto vuokrasopimuksen allekirjoittamisesta :-). Ainiin! Mulla on ollu koko päivän elohiiri silmässä, niin että voitte vaan kuvitella tämän vitutuksen tason :-D.



Tehtiin filosofian tunnilla runo emergentille materialismille!

Mutta hei, oikein mahtavaa (toivottavasti myös aurinkoista!) alkavaa viikonloppua teille kaikille :-)! Tässä teille vielä loppuun tämmöinen pähkinä purtavaksi viikonlopulle; mikä on ainut paikka missä aurinko paistaa ristiin?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti