sunnuntai 5. elokuuta 2012

Haudi hau!

On ihan jees ootella puoli tuntia avaimia, ku ei jaksais oikein istuakkaan enää.

Lusikat oli hukassa, mut onneks ollaan aika niksikkäitä.

Hietaniemen tori.

Hakaniemi.

Wuhuu, Lintsillä!


Lintsin muikeet ranskikset

Joku tässä Kannonkosken auringonlaskussa kiehtoo!

Kai se on ihan jees pistää nukkumaan jos onkiminen alkaa vastustaa?

Piispala ja venäläiset laiturilla!

Hilipilin kans otettii kaiffarikuva!



Oli iha kivaa uija vaatteet päällä. 

...Sitten lämmiteltiin nuotiolla

Oli aika fancya tanssia valssia auringonlaskussa :-D!

Kyllä siitä vielä mökki tulee! Ps. huomatkaa Hannan posetus ovella :-D.


Tomi mäkkiläskeilemässä


Voi rakkaat lukijat, antakaa anteeksi tämä pitkä postaustauko! Korvaan tämän teille kirjoittamalla nyt oikein pitkän postauksen teille luettavaksi :-D!

Lähettiin Hannan kanssa tosissaan pikku lomareissulle, ja tottakai kaikki mahollinen tapahtu! Ennen lähtöä tiputin hienosti töissä viien kilon kakun jaloille, eväät jäi työpaikan jääkaappiin, kerkesin just ja just junaan, otin väärät avaimet mukaan -ooteltiin vesisateessa että ukki tulee avaamaan oven, jäätiin makkariin jumiin -kolmesti (raksamiehet pelasti meijät), ei sähköjä -saati sitten vessaa tai keittiötä (elämä kosketushäiriöisen sähkölampun varassa on aika kiehtovaa), Kannonkoskella moottori jättää keskelle järveä, pyörästä menee kumi puhki, lähettiin kalastamaan ja virvelit meni tietty rikki -toki myös mato-ongesta lähti koukku. Olen vakaasti sitä mieltä, että huono karma seuraa mua.

Ihana yksineloni on nyt virallisesti ohi. Porukat on taas kotona, ja mielenterveyteni on jo kerennyt mennä huonommalle puolelle. Päräytettiin sitten eilen Janin kans motskarilla porukoita karkuun mökille. Mökillä toki korkattiin parit kylmät lonkerot, lämmitettiin sauna, käytiin uimassa ja tottakai grillattiin viimesen kerran tälle lomalle! Tänään sain jotain jopa aikaseksi, ja siivosin huoneen ensimmäistä kertaa kuukauteen siihen kuntoon, että pääsen jopa sänkyyn asti ilman puskutraktoria.

Oli muuten mellevää nähä Meriäkin piiitkästä aikaa, ja nyt otin oikeen asiaksi istua alas ja kirjottaa postauksen. Toki mulla on kaiken tän vitutuksen ohella teille myös jotain positiivista kerrottavaa; porukat ostaa mulle bemarin jeijeiejiejeieiei! Voisinko olla onnellisempi!

Mutta oikein lämmintä lomanjatkoa teille rakkaat lukijat, ja koittakaahan ottaa ilo irti näistä viimisistä lomapäivistä :-)!

Ps. Rakas koirani turmeli iPhoneani
Pps. Isä nimes meijän mökkitontin Kuninkaanniemeksi. Nyt sillä on jo oma kuningas nimikin; Saku Daniel Von Dan Dee 14.".

1 kommentti: