sunnuntai 22. heinäkuuta 2012

-

Jäynää, jäynää ja jäynää!

Huolimatta pitkästä kirjotustauosta, olen vielä elossa -tosin aika heikosti. Janin kanssa ollu kunnon 3. maailmansota; sokerista vettä, suihkepulloja, uimapatjoja, puskasta hyökkäyksiä, yms.

Rauhallinen yksineloni on tulossa loppusuoralle. Porukat palaa viikonloppuna takas kotiin :-(. Mutta onneksi viien päivän vapaat alkaa ens tiistaina, joten taidanpa karata kohti Helsinkiä. Tosin eräs ei saanut hoidettua yhtä ainoaa asiaa, joten taidan lähteä siis yksin.

Eniveis, 11 päivän kirjotustauon jälkeen, mulla ei ole oikeastaan mitään sanottavaa. Ollaan käyty Rovaniemellä Janin kans, ja mie oon lähinnä käyny ahkerasti töissä.

Eli mulla ei ole oikeen mitään sen kummempaa sanottavaa, lähinnä aattelin vaan ilmottaa teille että olen elossa :-D.

Ps. Otan ilomielin ehdotuksia vastaan siitä, mitä voisin viiden päivän vapaillani tehdä :-)!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti