maanantai 9. heinäkuuta 2012

Before I forget

Äiti tykkäs ku lähetin sille kuvan mun pöperöistä kuse ite vetää mökillä grillimakkaraa!

Hempisteltiin Lawran kans!

Eini ja huone 105

Ai mekö humalassa?

Jätin kirjeen mejä kokille

Suvi ja sen kalsarit


Perjantai, ja herään nuorimman Pärnäisen vierestä -Hannelin! Edellisiltana leffailta ja Black Swan, tyttärien kanssa arskaa ja pikkusen vielä Temelin kanssa huruilua. Voi siis jokseenkin arvata, että aamulla herättiin melkein ihmisten aikoihin? Anyways, pe-pe-perrrjantai; iskelmäfestarit, kaljaa ja TJ0!

Ihana pomoni jakeli töissä lippuja festareille, joten tottakai kävin noutamassa myös omani. Ilta alko mukavalla kokkailulla Sannan ja Tuomaksen kanssa, tottakai mukana oli myös kylmä lonkero! Masu täynnä ja eiku etkoille! Illaksi Taivaan tulet iskelmäfestareille kattomaan iki-ihanaa Suvi Teräsniskaa ja sen jälkeen meno jatku kämpillä. Loppu peleissä aika heikot muistikuvat loppuillalta :-D.

Lauantaina oli tarkotus viettää rauhallista koti-iltaa, mutta vituiksi se sekin meni. Nokka taas kohti iskelmäfestareita, ja ilta jatku mukavasti Einin ja telefaksin parissa. Tänään koittikin sitten paluu arkeen ja työt kutsu. Töitten jälkeen kokkasin Janille viiden tähden päivällisen :-).

Nyt alkokin sitten kahen päivän vapaat, joten jos sitä huomenna avais vaikkapa jopa sen filosofian kirjan :-D?

Vaikka viikonloppu ja TJ0 -bailut ei nyt ihan suunnitellusti mennytkään, niin kaiken kaikkiaan oli kyllä mahtava viikonloppu! Kiitos siitä kuuluu Sannalle, Lauralle, Jennalle, Ullalle, Tuomakselle, Sirjalle -sekä viimeisimpänä (joseenkin myös vähäisimpänä) Janille!

Ps. Lauantai-ilta oli kyllä tosi mahtis! Itse juhlanaihe pisti jo nukkumaan kahelta, joten Lauran kanssa päätettiin laulaa pikkusen karaokea ja fiilistellä Frööpelin palikoitten tahdissa. Löydettiin myös pitkästä aikaa trampoliinin hienous, sekä käytiin kattomassa kuinka känniääliöt kävelee baarista ulos.

"Hei tyttö, kaikista parastahan nyt olis, jos lähtisit mun mukaan meille ja tekisit mulle vähän käristystä"

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti