tiistai 10. heinäkuuta 2012

Before I die

Tuli tuosta eilisen blogimerkinnän otsikosta mieleen, että voisin tehdä tämmösen merkinnän tämmösestä "before I die" -jutusta. Löysin pari kivaa sivustoakin, mistä löyty paljon kuvia kyseiseen juttuun liittyen. Kuten   olette blogistani varmaan huomanneetkin, niin elämässäni aika korkealle sijoittuu mm musiikki, matkailu ja ystävät. Tässäpä siis hiukan satoa teille siitä, mitä haluaisin tehdä ennenkuin kuolen!

                            

























Ja listahan olis ollut vielä paaaaljon pitempi, mutta päätin kohtuuden rajoissa vähän lyhentää sitä :-D. Mitäs mieltä olette muuten blogin uudesta ulkoasusta ja bannerista :-)?                                                              

Ps. löydettiin Lauran kanssa puutarhaletkun salat ja leikittiin vesisotaa Janin kanssa. Tosin lopputuloksena meinattiin Lauran kanssa päätyä ite sinne altaaseen :-D. Mutta nyt suuntaamma uimaan Lawran kanssa, oikein aurinkoista loppupäivää kaikille!                      

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti