keskiviikko 11. heinäkuuta 2012

Day off

Kokki kolmonen tässä päivää! Koska tänään oli pitkän helleviikon jälkeen sateinen päivä, niin päätinpä kodinhengettärenä alkaa leipomaan. Leipominenhan tyssäs jo heti alkuvaiheessa; puolet ainesosista puuttu. No siinä sitten kauan puntaroin, että lähdenkö kauppaan. Selätin väsymyksen ja lähdin vesisateeseen tarpomaan. Parin tunnin leipomis -sessareitten jälkeen sain aikaseksi toscapiirakan ja mokkaruutuja. 









Ihan hyvältähän nuo maistu, ja en ainakaan vielä ole mitään ruokamyrkytystä saanut. Palokuntaakaan ei tarvinnut tänne hälyttää :-)!

Ps. voitettiin tosissaan Lauran kanssa se eilinen kolmas maailmansota. Yllätettiin Jani vesilasien kanssa
ovella ;-). Nerokasta sanoisinko!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti