torstai 21. kesäkuuta 2012

Juhannus on kerran vuodessa, siksi mä liputan sen puolesta!






Huhhuuui että väsyttää, mutta onneksi ihanien asiakkaiden positiivinen palaute piristää aina mukavasti päivää! Asiakaspalvelutyössä tykkään ehkä just eniten siitä, että jokainen päivä on erilainen, ja siitä, että saa olla tekemisissä ihmisten kanssa. No okei, jos ei lasketa niitä jokusta kärtyävää mummoa, joilla on naamaki aina niin happaman näkönen, niin tykkään kyllä työstäni tosi paljon.

Oli kyllä tosi mukava nähä toissapäivänä tyttäriäkin pitkästä aikaa, ja käyvä apsilla kahvilla! Hahha, eilen käytiin tosiaan muuten Janin kanssa kalassa :-D. Lopputulos: mie kiljun joka ikistä hämähäkkiä ja Jani kärtyää vieressä, kumisaappaissa oli reikä ja kengät täynnä vettä, onki jäi kiveen kiinni ja pikku irrotus -sessareitten jälkeen se sitten katkes, ja lisäksi ei saatu ees yhtään kalaa. Melko mahtista.

Huomenna olis vielä jokunen hassu tunti töitä, ja sitten juhannuksen viettoon! Lähemmä Janin kanssa mökkeilemään Jumiskolle, tottakai reissuun kuuluu myös kalastus, rillaus ja toivottavasti säät sallis sen verran että päästäis uimaanki. Onneks Ninni suostu ottamaan sunnuntai -vuoron, niin saan rentoutua koko viikonlopun mökillä sääskien kanssa<3! Mitäs suunnitelmia teillä jussiksi?

Mutta nyt taidan lähteä kylälle tapailemaan ihmisiä ja oottelemaan että tuo Jani vääntyis meille. Moimoi, ja oikein rentouttavaa juhannusta -muistakaahan olla kiltisti ;-)!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti