sunnuntai 17. kesäkuuta 2012

Lähemmä mehtään ja juomma jänkhällä päiväkahveet!



On ollut taas kyllä sen verran kiireinen viikko, ettei ole oikein pahemmin kerennyt kirjoitella. Työt alko maanantaina, ja voi pojat, että on ollu ihanaa taas päässä jonkinlaiseen päivärytmiin kiinni! Kuvia ois paaaaljon tältä kuluneelta viikolta, mutta koska en ole mikään tekniikan ihmelapsi, niin en ole vielä keksinyt miten kuvat siirretään iPhonesta koneelle :-(. Että jos joku tämän tietää, niin arvostaisin jos voisi vähän ohjeistaa!

Hahhah, alettiin Hannan kanssa keskiviikkoina oikeen urakalla eräjormailemaan! Ollaan oltu tässä kolme päivää putkeen kalassa (ja kalaa on muuten tullu aivan pirusti, mutta ollaan päästetty kaikki menemään (mikä tässä nyt ei oikeen natsaa)). Okei, ehkä tässä meijän eräjormailussa on vielä vähän parantelemista, koska armoton kiljumisooppera syntyy pikkusesta hämähäkistä ja madot vaihtuu kätevästi kumihanskat kädessä, pari virveliäkin ollaan saatu jo useampaan solmuun.

Koska Jani ei tullutkaan nyt viikonloppuna lomille, niin päätettiimpä lähteä mökkeilemään! Oli muuten oikein rattoisaa :-D. Ihme kyllä, saatiin takkaan tulet aikaseksi. Illalla mökillä tuli käymään Henkka tyttöystävänsä Mirkan kanssa. Oli kyllä mukava nähä pitkästä aikaa! Siinä sitten otettiin parit erät ristiseiskaa ja vaihettiin kahen vuoden kuulumiset. Aamu kolmelta päätettiin lähteä vielä yökalaan. Voin muuten vannoa, että kun hauki tarttu virveliin, niin sen armottoman kiljumisen takia heräs varmaan puoli Soppelaa.

Eilen appivanhemmat lähti mökille, niin oltiin kolmesetaan mie, Hanna ja Katja anoppilassa. Pelattiin parit matsit sulkkista ja tsillailtiin pihalla, oli sen verran ihana keli! Henkka ja Mirkaki käväs kahvittelemassa, ja kuulin ensimmäistä kertaa Henkan tekemän räppibiisin, ja voin muuten sanoa että tää poika pääsee vielä pitkälle!

Tänään pistin vähän ranttaliksi ja nukuin kahteen asti (hups). Sen jälkeen tässä yrittäny päästä päivään kiinni ja käyny Sanskilla kahvittelemassa ja ajanu nurmikon. Tuli pikkusen puskista, ku äiti kerto että se aikoo hakea Saarijärveltä opon paikkaa. Tähän suunnitelmaan kuuluu, että äippä lähtis siskojen kanssa Saarijärvelle ja mie jäisin iskän kans tänne asumaan. Hahha, mitäköhän siitäki tulis :-D!

Mutta koska ulkona taas vaihteeksi tulee vettä, niin taidanpa lähteä tästä taas kirjan kimppuun, ja ehkä alottaa lukemaan kirjotuksiin. Illalla neloselta tulee hyvä leffa, joten tänään taidan siis viettää ihan vaan rauhallisen kotipäivän. Postausehdotuksia otan mielelläni vastaan, ja erittäin ihanaa ja aurinkoista alkavaa juhannusviikkoa teille <3!

Ps. Voisin ehkä kirjotella tätä blogia vähän useammin, niin ei aina tarttis tämmöstä kilometri -postausta kirjottaa :-D!
Pps. Sain mun ihanan pinkin blingbling -takakuoren iPhoneen!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti