Uujea, heräsin pitkästä aikaa ihmisten aikoihin, ja huomenna taas töihin :-(. Mutta asiaan, sain onneksi Marialta vähän ohjeistusta tuohon iPhonen käyttöön, ja nyt sain vihdoinkin siirrettyä kuvia koneelle, joten tää on nyt tämmönen kuvapostaus tästä mun alkaneesta kesälomasta :-)!
| Muiskutettiin tuoretta ylioppinutta! |
| Suojeltiin Ullan valkolakkia! |
| Palvomisrituaali! (Ps. en tiedä mihin kadonnu kuvat muista lakkiaisista, mutta tässä nyt pikkusen lauantain fiiliksiä!) |
| Ekstempore -reissu ja tampere aamu kuudelta! |
| Parin tunnin yöunilla, mutta onnellisesti perillä! |
| Mopotytöt käväs ajelee vähän keltasel skobal! |
| Piispala <3 |
| <3 |
| Maakuntamatkailua! |
| Tästä mä tykkään, tänne mä jään! |
| Otettiin Jupen kans kaiffarikuvatus |
| Se oli puhas, ku lähettiin! |
| _neljä_sateenkaarta_ (tosin neljäs vaan näkyy aika heikosti) |
| Hanna, Vilma ja kumihanskat mato-ongella |
| Lintulampi |
| Uujea, ollaaks kalamiehii vai HÄ! |
| Voitte vaan kuvitella, millasen kiljumisoopperan toi hauki aiheutti Soppelassa aamulla 06.00! |
| "Hanna täs terve, tulin just onkimast, kello on 06.30, vois vaikka pistää nukkumaan!" |
Että tämmönen kesäloman alku mulla on ollu, mites teillä lähteny kesäloma käyntiin ja millasia suunnitelmia löytyy :-)? Oikein mukavaa alkavaa päivää teille, mie alan keittelemään aamukahvia, moimoi!
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti