tiistai 19. kesäkuuta 2012

Vielä on kesää jäljellä!


Uujea, heräsin pitkästä aikaa ihmisten aikoihin, ja huomenna taas töihin :-(. Mutta asiaan, sain onneksi Marialta vähän ohjeistusta tuohon iPhonen käyttöön, ja nyt sain vihdoinkin siirrettyä kuvia koneelle, joten tää on nyt tämmönen kuvapostaus tästä mun alkaneesta kesälomasta :-)!

Muiskutettiin tuoretta ylioppinutta!


Suojeltiin Ullan valkolakkia!

Palvomisrituaali! (Ps. en tiedä mihin kadonnu kuvat muista lakkiaisista, mutta tässä nyt pikkusen lauantain fiiliksiä!)

Ekstempore -reissu ja tampere aamu kuudelta!


Parin tunnin yöunilla, mutta onnellisesti perillä!

Mopotytöt käväs ajelee vähän keltasel skobal!

Piispala <3

<3

Maakuntamatkailua!

Tästä mä tykkään, tänne mä jään!

Otettiin Jupen kans kaiffarikuvatus

Se oli puhas, ku lähettiin!

_neljä_sateenkaarta_ (tosin neljäs vaan näkyy aika heikosti)

Hanna, Vilma ja kumihanskat mato-ongella

Lintulampi

Uujea, ollaaks kalamiehii vai HÄ!

Voitte vaan kuvitella, millasen kiljumisoopperan toi hauki aiheutti Soppelassa aamulla 06.00!

"Hanna täs terve, tulin just onkimast, kello on 06.30, vois vaikka pistää nukkumaan!"

Että tämmönen kesäloman alku mulla on ollu, mites teillä lähteny kesäloma käyntiin ja millasia suunnitelmia löytyy :-)? Oikein mukavaa alkavaa päivää teille, mie alan keittelemään aamukahvia, moimoi!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti