En ole kerennyt taas kirjotella pitkään aikaan, kuten olettekin varmaan huomanneet. Lauantaina tosissaan alkoi mullakin kesäloma ylioppilasjuhlien merkeissä. Soitettiin musiikkiryhmän kanssa lakitustilaisuudessa Haloo Helsingin Maailman toisella puolen. Jännitys oli valehtelematta ihan megaiso, mutta hengissä selvittiin! Paähkko kyllä myöntää, että vaikka kova olenkin luonteeltani, niin itkuhan siinä pääsi kun kaverit sai lakit päähän.
Sitten lähettiinkin Timon kanssa kiertelemään lakkiaisia. Ensimmäisenä oli vuorossa Sinan lakkiaiset ja yllätysesitys. Sinan äitin kanssa vedettiin Katri Helenan Almaaz, onnen lapsi vieraille. Onneksi seuraavissa lakkiaisissa olikin sitten tarjoilla boolia ja skumppaa ;-)! Oi että olen kyllä ylpeä kaikista valmistuneista! Onnea vielä kerran kaikille <3.
I'm so proud of myself; olin päättäjäiset selvinpäin! Ilta meni kahvitellessa Mirvan tykönä Janin kansssa. AAAA! Toki sain myös iPhoneni viime viikolla, tosin tänään vasta pääsin käyttämään sitä (kiitos sen, että pitää olla joku microsim -kortti). Eilen kolahti postiluukusta myös Mirablingin paketti, josta löyty pinkki blingbling -kuori iPhonelle.
Työt alkaa vasta lauantaina, joten eilen keksittiin Mirvan kanssa tosi ekstemporee idea. Tänään suuntaamme seittemältä iltajunaan ja lähemmä kohti Kannonkoskea. Jani ei tosin vielä tiedä ideasta, mutta eiköhän sekin sille lämpeä :-D. Toisaalta, mitä se vois sieltä armeijasta käsin tehdä....?
Mutta erittäin ihanaa ja aurinkoista kesälomaa kaikille, ja oiiiikein paljon onnea teille jotka nyt sitten saitte lakit päähän tai olette virallisesti ammatinne osaajia :-)!
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti