sunnuntai 20. toukokuuta 2012
Aika huisii!
Tää viikonloppu on ollu kyllä kieltämättä tunteita täynnä! Jani pääs jo torstaina lomille, ja meille tuli sopivasti 9kk täyteen, niin aateltiin lähteä rentoutumaan mökille. Mikäs sen parempaa, kuin mökkireissu keskellä ei mitään, ukkonen, vesisade, minun viulunvinguttelut, ei sähköjä, takkatuli, ja kaikenlaiset ötökät, puhumattakaan ulkohuussista? No ei, kauhealtahan tuo ehkä kuulostaa, mutta sainpahan ainakin ajatukset vähäksi aikaa pois tasosuorituksesta.
Koska olen tosi ahkera koululainen, niin en jaksanut lähteä perjantaina kouluun. Sen sijaan menin Sannalle kahvittelemaan ja näkemään piiiitkästä aikaa Sussua! Lauantai lähesty kovaa vauhtia ja ressi vaan kasvoi! Illanpäälle käytiin Janin kanssa Vuostimossa reissu, ja mukaanhan sieltä tarttui vesijetti. Ehkä pääsen sitten kesällä sitä koeajamaan ;-). Pakko kyllä myöntää, että ressi oli niin kova, että illallahan sitä vielä itku tuli.
Lauantaiaamu, pikku pärinät, ja sanoinkuvaamaton jännitys. Onneks Ulla lähti tsemppaamaan mua sinne tasosuoritukseen, niin ei tarttenu yksin siellä kuolla tuskaan. Huolimatta siitä, että käet täris, tuskanhiki valui, ja päässä liikkui vaan lause "muista hengittää", pääsin läpi! Monta tuhatta konserttia, parisataa vingutuksestani tuhoutunutta korvaa, monet helvetilliset viulutunnit, ja nyt se on ohi. Perustaso 3/3 läpi! JEEE!!!11! Itkuhan siinä pääsi, tietty ilosta. Voi sitä helpotuksen määrää. Porukatki oli niin onnellisia että ostivat oikein ruusukimpun!
Sitten alkoikin se päivän häsetys. Tyttärien kanssa valmistauduttiin Minä lupaan ensi-iltaan. Kauhea vaate- ja hiuskriisi! No selvittiin me kuitenkin ajoissa (mikä on multa kyllä aika outoa) paikalle, ja elokuvakin oli kyllä aivan mahtava. Oli outoa nähä, kuinka ne kohtaukset, mitä saatettiin kuvata tuntikin, oli valkokankaalla parissa sekunnissa ohi. Leffan jälkeen oli sitten vielä oikein gaalaillallinen! Illalla sain vielä Janinkin suostuteltua lähtemään lenkille, mahtava päivä siis :-D!
Tämä päivä menikin sitten töissä, ja äsken Jani lähti taas kohti kasarmia. Viimeinen kinkku! Huomenna saan uuden puhelimeni vihdoinkin, jee! Mutta nyt lopetan tämän kilometri postauksen, ja alan kattomaan väliin jääneitä Iholla -jaksoja. Moimoi!
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti