Jee, kaikki järjestyikin, ja pääsin sittenkin tapaamaan Tomia Rovaniemelle! Harmi vaan, että ei kahta tuntia pitempään keretty hengailemaan, mutta kahvin ääressä saatiin kuulumiset suurinpiirtein vaihettua :-). Tulihan sitä muitakin Rovaniemen kaiffareita nähtyä, ja oli kyllä mukava pitkästä aikaa niitäkin nähä! Tuhlari kun olen, niin kuukauden palkkahan sinne varmaan taas uppos, mutta olkoot.
Flunssanhan se piti vielä tälle keväälle kerran iskeä. Kuumetta odotellessa. Voi tsiisus että mulla kyllä ärsytti eilen! Mulla olis koulu alkanu vasta 12.15, mutta meninkin jo yheksäksi, että tekisin matikan kokeen. Kas kummaa, opettaja oli unohtanu tehä sen. Neljä tuntia liian ajoissa kouluun, ahkera opiskelija hä?
Tuli todistettua eilen sekin, että kyllä tämä Suomi on vaan pieni paikka. Äiti kävi eilen Lapin yliopistolla näyttämässä jotain tehtäviä lehtorille. No siinä aikansa juteltuaan selvis, että se lehtori on meidän tuleva mökkinaapuri.
Vihani rakasta pikkusiskoani kohtaan kasvaa kasvamistaan! Sen lisäksi, että vaatteet jotenkin mystisesti löytyy aina sen huoneesta, niin nyt se käyttää myös minun takkeja, nuottikirjoja, koruja, yms. Ja tänään sillä oli sitten minun Lontoosta ostetut Reebokin kengät jalassa, jotka on tällä hetkellä ihan likaset. Ah, itsehän olen käyttänyt kyseisiä kenkiä kaks kertaa<3.
Rovaniemeltähän tarttu mukaan työkengät (joita voi samalla myös käyttää talvella, kun käy juoksemassa), uudet juoksulenkkarit (jotka oli tosi hyvä ostos, koska ne sopii kuulemma polvivikasille), uudet capri -malliset juoksutrikoot, juoksupaita, farkut, paitoja, nahkatakki, hiuskoristeita, korvakoruja, shortsit, polvituki, yms... Tosin se jäi löytämättä, mitä lähdin etsimään, eli mekko ja kengät elokuvan ensi-iltaan :-(. No mutta onneksi on netti!
Mutta nyt lähen parantelemaan itteäni (jos joku ihme tapahtuis ja oisin huomiseksi terve)! Heihei :-)
Ps. Nyt kyllä naurattaa ihan tosissaan tämä homma täällä päin. Kaikkea sitä.


Ei kommentteja:
Lähetä kommentti