Kerroinko muuten, että mulla on uus harrastus? Meinaa kortinpeluu. Hahha, pelaan sitä nykyään päivittäin (ja oon nykyään myös aika haka siinä ;-)). Mulla on nykyään anoppilassaki kortit mukana, kyllä aina löytyy joku joka jystää mun kanssa :-D!
Perjantaina päätettiin tyttärien kanssa pistää ranttaliksi ja lähteä pitkästä aikaa porukalla juomaan! Oli kyllä aika mahtava ilta, ja rengasrikko toi iltaan vaan lisäpotkua. Eksyttiin jonnekki jumalanselän taakse ettipään pippaloita. Ajo-ohjeena toimi känniääliöiden selitykset; "kaks peltoa ja mutka ja sitten". Okei, oltiin keskellä ei mitään ja joka puolella oli peltoja ja mutkia? Loppu hyvin, kaikki hyvin; 10000 km seikkailua maantiellä ja lopulta löydettiin oikea osoite.
Lauantaina pistettiin Mirvan kanssa barbi tulille ja lähettiin pörräämään ympäri kylää. Siinähän se päivä sitten pyörähtikin, ja illalla istuttiinkin ukon kanssa anoppilassa pelaamassa korttia. Sunnuntaina omistauduinkin kokonaan Housen ensimmäiselle tuotantokaudelle. Ah, mikäs sen ihanampaa kuin tyhjä talo, kahvia, mukava sohva ja House?
Toissapäivänä meillä oli koulussa oppilaskunnan järjestämä Wappurieha. Jokaisen ryhmän piti valita joku teema, miksi koko ryhmä pukeutuu. No, koska rakas rehtorimme jäi viime perjantaina eläkkeelle, niin aateltiin sen kunniaksi ottaa Hannu -teema. Kaikki oli kyllä tosi hyvin mukana, ja kaikki oli pistäneet parastaan. Hetken oikeesti jo kuvitteli, että Hannu is back :-D. Kovasta yrityksestä huolimatta hävittiin tiukasti 2A -ryhmän kesäteemalle :-(. Mutta eihän se voitto ole pääasia, tuommoset päivät tuo mukavasti piristystä synkkiin koulupäiviin :-)!
Illalla alko näyttämään pahasti siltä, että vappu kusis, mutta onneksi asioilla on tapana järjestyä! Alkuillasta näytti oikeesti siltä, että ukollakin on luultavasti hauskempi vappu armeijassa, kun mulla täällä. Mutta onneksi Tiia lähti kuskiksi ja fiilis lähti nousuun! Illalla liityin vielä tyttärien porukkaan, ja vappu oli kruunattu! :-)
Ps. Poliisisetien kanssa juttutuokiot on aina yhtä rattoisia! :-D
Pps. Onnittelut sille joka jaksaa lukea tämän kokonaan! Ja tekstihän ei välttämättä ole mitään hyvää, ottaen huomioon että krapulassa ei ehkä tuota mitään järkevää.
Mutta hyvät vaput kaikille! :-)

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti