![]() |
| Siinähän tuo olis! |
Mutta joo, mainitsin tuossa pari blogimerkintää taaksepäin kirjasta, jota luetaan äidinkielen tunnilla. Se vaan pahenee kappale kappaleelta. Nyt se poika ei harrasta enää yksin vessan nurkassa runkkaamista, vaan nyt pyöritään jo isommissa pyörissä; nykyään jätkä harrastaa kimppakivaa, ja kirjassa on siitä tottakai hyvin tarkasti selitettyjä kohtauksia. Ou dear God.
Oli tuossa äsken viulutunti. Alan pikkuhiljaa menettää toivoni sen suhteen, että saisin joskus paperit musiikkiopistosta. Tekis tässä vaiheessa mieli heittää viulu seinään ja haistattaa vitut koko touhulle! Mutta sitten taas uskon siihen, että ihmeitä voi tapahtua, who knows.
Tää oli taas tämmöstä btw -angstausta, sillä ainoa asia mistä mun piti tänään tänne laittaa, oli se, että sain vihdoinkin suunniteltua ittelleni tatuoinnin! Joten eipä mulla tässä muuta, taidan tästä suunnata jääkaapille. Moimoi!
Ps. Jee, sain tänään ekan tarjouksen Derbistä!
Pps. Ihan näin vaan selvennykseksi, niin tuo kiinalainen merkki tuossa tatuoinnissa tarkoittaa siis rakkautta

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti