torstai 3. toukokuuta 2012

Myytinmurtajat

We're the champions!

Nää meidän Ford -reissut on aina niin legendaarisia!

Argh, meidän musiikintunnit on niin frusturoivia. Kukaan ei viitti ilmestyä paikalle ja sitten opettaja vetää koko helvetin hernepurkin nenäänsä. Muttajoo faktahan on se, että kukapa nyt jaksais harjotella viis helvetin pitkää tuntia yhtä ja samaa kappaletta viikossa? Juurikin näin, ei kukaan (täyspäinen ainakaan). Mutta se siitä.

Kävin eilen pitkästä aikaa Irc-Galleriassa (joo myönnän oon tosi trollol, koska käytän vieläkin galtsua -I can't help it), ja olin pitkästä aikaa saanu _kaks_ kommenttia! No onnessani menin kattomaan niitä kommentteja, niin ne molemmat oli tullu joiltaki ihan randomeilta, jotka ehotti mua hakemaan Studio Eliten malliksi. No uteliaisuuttani kävin tsekkaamassa Studio Eliten kriteerit mainos- ja ammattimalleille. En ole ikinä edes ajatellu pienessä mielessänikään, että alkaisin tekemään mannekiinin hommia, mutta koska tunnetusti olen aina mukana kaikessa ja haluan kokeilla kaikkea, niin ihan vaan uusien kokemuksienki vuoksi olen nyt päätynyt siihen tulokseen, että voisin laittaa hakemuksen menemään. Kaikkea pitää kokeilla! Mitäs mieltä te lukijat olisitte; yrittänyttä ei lasketa, right?

Olen joskus kuullut sellaisen harhaluulon, että tytöt ei osais vaihtaa renkaita. HAH. Se tuli ainakin todistettua eilen vääräksi. Rullailtiin tyttöjen kanssa eilen kylällä. Kuski päätti alkaa mutustamaan kanaleipää, ja lopputuloksenahan mutka meni vähän pitkäksi. Kohta autosta alkaa kuulumaan kauhea kolina ja kilinä, joka ikisessä mutkassa. No rengashan se oli puhjennut. Ei muutaku takakontista vararengas ja renkaanvaihtoon! Rakas habakimppu-isäni oli kiristänyt mutterit niin hemmetin tiukalle, että edes mie en saanu niitä auki (oon tosi bodari :-D)! No asentaja, pultittaja ja johtaja vaihto renkaan näppärästi 42 minuuttiin! WUHUU, pienet sille. Matka jatku, ja voittajafiiliksen kunniaksi popitettiin sairasta purkkapalloa! Kynnet ja vasta tehty manikyyri ei kyllä kovin tykänny tästä missiosta :-(.

Mutta nyt mun täytyy hakea jostaki joku puskutraktori ja alkaa siivoamaan tätä mun huonetta, koska ukko tulee huomenna! Laittakaahan lukijat rakkaat mulle jotain postausehdotuksia! :-)

Ps. Luetaan äidinkielen tunnilla ehkä jotain maailman oudointa kirjaa ikinä; 14vee juutalaispoika rakastaa käteenvetämistä ja haistattaa paskat uskonnolle. <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti