Oisin kovasti halunnu hakea avustajaksi Taivaan tuliin, mutta tottakai mie unohin, että tänään oli viimeinen ilmottautumispäivä ja siihenhän se sitten tyssäs :-(. Argh, ärsyttää, koska en tajua mitään noista CSS -koodi hommeleista, ja mikään näistä bloggerin blogimalleista ei oo oikeen mun näkönen!
Viulun tutkintosuoritus alkaa lähestyä (tj 5, OMG), ja alan pikkuhiljaa toivoa, että makaisin tuolla maan alla. Karua mennä soittamaan musiikkiopiston lautakunnan eteen, ja kuulla rehellinen mielipide siitä, että oonko mä 13 vuoden aikana oppinu mitään, vai tuhoaako mun soittaminen vaan ihmisten korvat. Super jaiks.
Mutta nyt taidan käydä keittämässä iiiiison kupin vahvaa kahvia, ja avata sitten matikankirjan! Haudihau!
Ps. Käytiin tosiaan asentajan ja pultittajan kanssa eilen hurulla, ja apsilla joku mummo tuli suurinpiirtein pakottamalla antamaan meille avaamattoman Marlboron maxi -askin. How strange is that?

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti