maanantai 7. toukokuuta 2012

Time off



Aurinko paistaa, ja vettä sataa, taitaa tulla kesä! Kovaa vauhtia alkaa lumi häipymään maasta, ja ehkä päästään päättäjäisiä juhlistamaan ilman lunta :-). Ihan vaan hyvän sään kunniaksi päätin suunnistaa juoksemaan. Ipod päälle ja tämä piisi soimaan, niin jo vois juosta putkeen vaikka Brasiliaan (okay, just kidding). Olihan se pakko vielä kuntopiiri vetässä kotona, ja voi pojat että nyt on hyvä fiilis! Vedin tuossa reippaat kahen tunnin päikkäritkin, saa nähä tuleeko sitä yöllä nukuttua :-D. No jos ei, niin saanpahan ainakin kerrattua matikkaa!

Oisin kovasti halunnu hakea avustajaksi Taivaan tuliin, mutta tottakai mie unohin, että tänään oli viimeinen ilmottautumispäivä ja siihenhän se sitten tyssäs :-(. Argh, ärsyttää, koska en tajua mitään noista CSS -koodi hommeleista, ja mikään näistä bloggerin blogimalleista ei oo oikeen mun näkönen!

Viulun tutkintosuoritus alkaa lähestyä (tj 5, OMG), ja alan pikkuhiljaa toivoa, että makaisin tuolla maan alla. Karua mennä soittamaan musiikkiopiston lautakunnan eteen, ja kuulla rehellinen mielipide siitä, että oonko mä 13 vuoden aikana oppinu mitään, vai tuhoaako mun soittaminen vaan ihmisten korvat. Super jaiks.

Mutta nyt taidan käydä keittämässä iiiiison kupin vahvaa kahvia, ja avata sitten matikankirjan! Haudihau!

Ps. Käytiin tosiaan asentajan ja pultittajan kanssa eilen hurulla, ja apsilla joku mummo tuli suurinpiirtein pakottamalla antamaan meille avaamattoman Marlboron maxi -askin. How strange is that?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti