Onpa ollu kyllä mukava viikonloppu pitkästä aikaa, ja kiitos vaan tyttärille; elinikäni taisi pidentyä parilla vuodella. Perjantai meni mukavissa merkeissä tyttärien kanssa huruillessa, ja kyllähän sitä taas sattui ja tapahtui, hahha :-D. Siinähän se lauantai-ilta meni kans huruillessa! Good weekend!
Tännään olikin sitten äitienpäivä ja kokkailtiin siskojen ja iskän kans äipälle seittemän tähen aamupala! Kakkujakin oli oikein kaksinkappalein, namnam. Johtuneeko sitten äitienpäivästä vai mistä, mutta äippä tilas mulle iPhone 4S:n, jee! Aamupalan jälkeen pari kiloa lihonneena lähin sitten käymään juoksulenkillä, tein kuntopiirin ja sen jälkeen kävin vielä koiran kanssa kävelemässä. Kerranki oli aikaa vähän hemmotella ittiä, niin tekasinpa sitten vielä kasvonaamion :-).
Illalla käytiin Jennyn ja Eskon kanssa studiolla äänittelemässä elokuvaan musiikkia. Ja vaikka itse sanonkin niin lopputulos oli kyllä tosi hyvä :-)! Oli tosi eksoottinen kokemus päästä ensimmäistä kertaa elämässä ihan studiolle soittamaan ja muokkaamaan niitä kappaleita. Liitettiin niitä siihen elokuvaan ja oi saateri että kuulosti ja näytti kyllä tosi hyvältä! Tiistaina sitten loput kappaleet pistämään purkkiin :-).
Ens lauantaina oottaiskin sitten elokuvan ensi-ilta ja gaalaillallinen. Tyttärien ja ukon kanssa pistetään parhaimmat päälle ja lähetään kaupungin kerman kanssa leffaan! Mukava saaha joskus jotain sivistystä tähänkin kylään. Voin kyllä sanoa, että ton elokuvan tekeminen oli yks mun elämän parhaimmista kokemuksista. Vaikka välillä tuntu siltä, että vois heittää lapset tiskiin, niin silti se viimeinen kuvauspäivä ja viimeisen kohtauksen kuvaus oli tosi haikeeta. Vaikka sitä hommaa ei ehkä sillon osannu arvostaa, ja tuntu ettei siitä koskaan mitään tule, niin kuitenkin saatiin tosi mahtava ja kaunis elokuva aikaseksi, ja ollaan kaikki nyt yhtä tosi hienoa kokemusta rikkaampia. Ottaisin kyllä millon vaan uusiksi! Mistä sitä tietää vaikka elokuvabisnekseen suuntautuis ;-). No jännityksellä ootellessa, että millanen se elokuva sitten kokonaisuudessaan on!
Mutta huomenna suuntaankin Annikalle värjäyttämään hiuksiin uutta luukkia! Ehkäpä siitä kuvaa huomenna. Mutta nyt pistän nukkumaan, toivottavasti teilläkin lukijat oli tosi rentouttava ja mukava viikonloppu :-)! Vielä Alphonse de Lamartinea lainatakseni; kaikkien suurten asioiden alussa on nainen. Näinhän se on!
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti