maanantai 7. toukokuuta 2012

Raskaan työn raataja



Tulipa sitten osoitettua lauantaina, että töissä ei koskaan kannata olla ajoissa. Olin kerranki 06.40 työpaikan pihalla (07.00 alkoi työt), ja miten kävikään? En päässyt sisälle. No siinä ulkona oottelin 10 pitkää minuuttia, kunnes vihdoin ja viimein saapui pelastaja avaimineen paikalle. Siinä odotellessa tulin siihen lopputulokseen, että jatkossa saavun töihin 2 minuuttia ennenkuin työvuoro alkaa, kuten aina ennenkin. Mitäpä sitä hyviä tapoja muuttamaan.

Niin tosiaan, olen ollut melkein vuoden töissä K-supermarketissa herkkutorilla. Itse tykkään työstäni tositosi paljon, koska tekemistä aina löytyy. Vaikka se onkin välillä raskasta pallotella töitten ja lukion välillä, ja aina angstaan vähäisestä vapaa-ajastani lähipiirilleni, niin sitten kun onkin vapaa viikonloppu, niin haluaakin töihin (työnarkomaani?). Hahhah, se on niin sulosta aina, kun jotkut 80 -vee papparaiset tulee flirttailemaan siihen :-D.  Olen alkanut löytämään itsestäni piilevän kauppiaan!

Katottiin perjantaina ukon kanssa lätkää, ja voin sanoa, että kyllä perkele tulee ikävä niitä Mertarannan selostuksia (ps. ihanaa leijonat, ihanaa!). Käytiin tässä tänään äitin kanssa keskustelua mun korkeasta kuumeesta, meinaan tatuointikuumeesta. Keskustelu oli oikein antoisa, koska äiti alko kallistumaan vähän sille kannalle, että ehkä se ei nyt oliskaan niin paha juttu!

Tänään se ukko sitten taas hyppäs linkkaan, ja häippäs takas inttiin. Eessä oliskin sitten kahen viikon gines (hahhahhhaa)! Illalla otettiinkin sitten tyttärien kanssa voordi alle ja lähettiin rullailemaan. Ahnamsk, äippä leipo tännään jotain tosi nannaa suklaakakkua<3.

Sain perjantaina tosi odottamattoman puhelun. Kaiffari Lohjalta päin soitteli, että olis tulossa näille leveysasteille lauantaina. En oo nähny sitä varmaan vuoteen, ja harmittaa ihan sikana, etten nyttenkään pääse näkemään sitä :-(. Hahha, muistan ku lapsena oltiin tosi hyviä kavereita ja leikeistä ei kyllä koskaan puuttunu mielikuvitusta!

Tästä postauksesta on kyllä kovaa vauhtia kehkeytymässä joku kilometripostaus, mutta vielä pakko sanoa pari asiaa;
1) Mun tilaamat Wanhojen tanssi -kuvat on vihdoinki tullu
2) Tulin siihen lopputulokseen, etten kyllä menetäkkään siinä mitään, jos kokeilisin siipiäni mannekiinina. Niimpä Pave (joka on muuten superhuippumagee kuvaaja) suostui räpsimään musta kuvia! :-) Kiitos jo etukäteen!

Vaikka viime yönä tulikin lunta (luontoäiti selvästi vittuilee meille), niin eiköhän se kesä tännekkin joskus tule! Mutta nyt oikein aurinkoista ja toivottavasti myös kesäistä alkavaa viikkoa teille rakkaat lukijat! :-)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti