sunnuntai 22. huhtikuuta 2012

Hellou!


En ole koko viikonloppuna oikein kerennyt kirjoitella, koska ukko pääs kolmen viikon gineksen jälkeen armeijasta viikonlopuksi kotiin. Parin kaiffarin kanssa mentiin perjantaina apsille kahvittelemaan ja kun kello alko lähestymään kolmea niin alko jalat jo pettämään alta! Vihdoinhan se hellu sieltä sitten saapui, ja ilta menikin kylällä pörrätessä ja Titaniccia katsoessa :-). Lauantaina olin kokonaiset pari tuntia yksin kotona. Otinpa siis ilon irti ja pistin Maria Kallio: Luminainen -dvd:n pyörimään. Illanpäälle otettiin anoppila suunnaksi ja mie tomerana tyttärenä laskin 30 tehtävää matikasta!

Tänään äiti oli tehny ihan herkkuaamiaisen; papuja, kananmunia, nakkeja ja pekonia. Kahvinki oli jo valmiiksi oikein keittänyt :-D! Lauraki oli pitkästä aikaa maisemissa, niin käytiin sitä sitten päivemmällä kahvin verran morjestamassa :-). Käytiin muuten anopin kanssa aika mielenkiintoinen keskustelu tuossa, nyt on kyllä pakko sanoa, että ei helvetti mitä porukkaa täälläpäin! Joka ikiseen asiaan pittää pistää vähän Lapin lisää. Huhhu. No joka tapauksessa, tuossa käytiin ukko tunti sitten nakkaamassa apsille oottelemaan kyytiä takasin armeijaan :-(. Mutta torstaita ootellessa!

Hahha, katottiin muuten perjantaina meidän Wanhojen tanssi -video, oli pikkusen karua nähä ittensä tanssimassa! Mutta eipä mulla tässä sitten sen kummempia, hyvät illanjatkot! :-)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti