tiistai 17. huhtikuuta 2012
Hola!
Käytiin äitin ja Marin kanssa lomailemassa Espanjan lämmössä. Se oli kyllä tosiaan sellainen löhöilyloma, sillä koko lomahan meni rannalla löhöilyyn, syömiseen, ja turistikauppojen kiertelemiseen. Hotelli ei kyllä mikään maailman hienoin ollut; kuumassa Espanjassa ilmastointi olisi ollut aika supersiisti juttu!
Park Aventuuraanhan oli tietenkin pakko päästä. Ja voin muuten sanoa, että ei tuo ole ihmekkään että oli silloin ainakin Euroopan toiseksi suurin huvipuisto! Se oli kyllä pikkutytön silmissä niin hieno paikka, kun oli eri maanosia lavastettuna ja vieläpä villi länsi! Laitteetkin olivat niin hurjia, ettei sitä tämmöinen hurjapääkään meinannut kaikkiin uskaltaa! Päivähän päättyi siihen, että huvipuiston tekojärvestä ammuttiin keskiyöllä raketteja, how cool is that?
Huomenna aletaankin vetelemään sitten viimeisiä tästä teemasta ja vuorossa Norja. Mutta nyt ei sitten muuta, kun että hyvät illanjatkot kaikille :-)!
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)


Ei kommentteja:
Lähetä kommentti