keskiviikko 18. huhtikuuta 2012

Alea iacta est


Pelattiin tänään kaverin ja sen pikkuveljen kanssa rapiat pari tuntia korttia. Ei siinä, oli aika mukavaa :-D! Kaikki oli niin voitonhimosia että paukutettiin henkihieverissä niitä kortteja pöytään. No mutta ennen salkkareita käytiinki sitte parin kaiffarin kanssa apsilla kahvittelemassa ja puheenaiheena oli niinkin siisti juttu, kuin pokemon (saa kait sitä nyt vähän lapsenmielinen aina välillä olla)! Kantapäässäni oleva rakko suostui vihdoinkin parantumaan, joten olihan se Salattujen elämien jälkeen vielä pakko juoksemassakin käydä!

No mutta sitten asiaan. Tehtiin semmonen hieno wheel trip Norjaan isovanhempien ja serkun kanssa. Asuntoautolla kierreltiin Pohjois-Norjassa ja maisemat oli kyllä makeimmilleen! Rikastumisen toivossa käytiin serkun kanssa kultaakin huuhtomassa, mutta Onnetar ei oikein suosinut :'(. Siisteintähän oli leikkiä serkun kanssa vuorella autotien vieressä lumisotaa!

Siinä tulikin sitten tämän teeman viimeinen postaus, huomenna uudet kujeet! Ja koska bloggaus on mulle uutta, niin toivoisin että te lukijat pistäisitte mielipiteitänne tästä blogista ja teema ehdotuksia :-)! Toki myös mielipiteitä tästä teemasta tulemaan! Eli nyt siis kommentoimaan, mutta nyt mie toivottelen teille hyvät illanjatkot!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti