maanantai 16. huhtikuuta 2012

Erittäin hyvä, ellei täydellinen


Käytiin koko suvun voimin kahden viikon pituinen loma Kreetalla. Majotus oli aika luksusta; viiden tähden hotelli ja sviitti ;-)! Muu loma sitten kusikin pahemman kerran; lentoemäntien lakko, tulva, isän matkalaukut hukkuivat ja mie sain tikit sormeen. Mutta ruoka oli hyvää, toisella viikolla oli hellekelit ja hotelli oli täydellinen. Tapasin myös erittäin läheisen ystäväni ensimmäistä kertaa siellä.

Hahhah, hauskin muistoni koko lomasta on se, kuinka kaupunkia kierrellessä pikkusiskolleni iski äkillinen vessahätä. Pysähdyimme ensimmäiseen räkäläbaariin ja siskoni juoksi pitemmittä puheitta vessaan. Kohta vessasta kuuluu kauhea kiljunta. Kiljunnan syyksi selvisikin pian, että siskoni oli istunut paskakasan päälle. Äiti otti siskoni kainaloon ja juoksi mitä jaloista lähti kohti hotellia. Toinen oli tietenkin se, kun päätettiin vuokrata auto ja lähteä vuoristoon kiertelemään. Lopussahan sää muuttui mustaksi, auton ovet eivät meinanneet avautua, peräkontti ei pysynyt kiinni ja autokaan ei välillä meinannut käynnistyä! :-D

Mutta huomenna vuorossa sitten Espanja! Erittäin mukavaa viikonalkua kaikille :-)

Ps. Kävin tänään hierojalla ja oi saateri että nyt on rento olo!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti