Varmaan tää nyt jotain esittelyä kaipais. Eli heippa vaan kaikille, mie oon kotosin täältä Lapista päin, mistä johtaa juurensa luultavasti myös tämä parin henkilön keksimä lempinimi; villipohjola. Iältäni olen 17 ja kohta odottaakin se kauan odotettu täysi-ikäisyys! Tällä hetkellä olen lukiossa toisella vuositasolla, tulevaisuudessa toivottavasti sitten luokanopettaja. Mielestäni kaikkea pitää joskus kokeilla, ja sen huomaakin harrastuksistani; harrastukseni ulottuvat aina viulun vinguttamisesta asti henkensä uhmaamiseen crossiradalla. No mitäpä sitä muuta lässyttämään, enköhän mie tutuksi tule näissä tulevissa blogimerkinnöissäni!
Blogia tulen kirjoittelemaan aina kun kerkeän, ja kun on jotain aihetta (ettei vaan mene tyhjän paskan jauhamiseksi).
No, pääsiäisloma on nyt sitten lusittu ja paluu arkeen odottikin sitten tänään. Loma menikin suurimmaksi osaksi töissä, että voikohan tuota edes lomaksi sanoa. Mutta ei niin negatiivista, etteikö myös jotain positiivista; rahan tuloa ei voi estää ;-)! Mahtuihan sitä 4 päivän viikonloppuun onneksi myös yksi vapaapäiväkin, aamulla auringonvalo tulvi sädekaihtimista huoneeseen ja mittarikin oli komeasti plussan puolella; kelkkakamppeet päälle ja Polaris tulille!
Tänään kuitenkin lukion hikiset penkit kutsuivat taas. 40 viikkotunnin jakson jälkeen tuntuu luksukselta tämä 25 viikkotunnin jakso. Ihan nyt näin ohimennen on kyllä pakko mainita meidän katastrofaalisesta musiikintunnista; sijainen ei oikein tiennyt että mitä tehdä ja miten tehdä, niin tuloksena olikin kaks tuntia täyttä häsetystä. Loppujen lopuksi päästiin kuitenkin soittamaan ehkä jotain maailman kuluneinta biisiä; tuulet puhaltais. Mitä sitä turhaan valehtelemaan; kukaan ei pysynyt rytmissä, biisi meni aivan penkin alle ja en ole varmaan ikinä tehnyt niin monta facepalmia kymmeneen minuuttiin. Pakko myös hehkuttaa, että pitkän vikinäni jälkeen työnantajani suostui vihdoin antamaan minulle lomaa; kokonaisen kuukauden! Nyt siis kaikki ilo irti lällystä jaksosta ja viikonloppuvapaista!
Postauksesta tuli pitempi kuin nälkävuodesta, mutta siitä huolimatta kiitokset sille joka tämän jaksoi lukea (jos kukaan edes vaivautui yrittämään :-D) ja erittäin hyvät illanjatkot, tämä tyär suuntaa tästä nyt viulutunnille!
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti