keskiviikko 11. huhtikuuta 2012

Good morning Mr. Rain, where is Mrs. Sunshine?







Päätä huimaava kahden tunnin koulupäivä takana. Argh, ärsyttäviä tuommoset päivät. Ei saa mitään järkevää aikaseksi ku koulu alkaa liian myöhään ja taas loppuu liian aikasin. Aamullaki jumitat tuossa olkkarissa ja katot pikkusiskojen kanssa jotain Lazy Townia, mikäs sen parempaa!

Asiasta pahvilaatikkoon; sain muuten eilen aivan mahtavia elämänohjeita. Toinen tuli viulutunnilla opettajani suusta; "se kuka ei ota riskejä, ei juo shampanjaa", ja toinen taas löytyi tätini huugibuugin päivityksestä; "ehkä huonot ideat ovat vain hyvien alkua". Viulutunnista tulikin muuten mieleen, että arvatkaas kuka suorittaa 3/3 perustasotutkinnon puolentoista kuukauden päästä? Jep, minä! Voi kuinka monet korvat olenkaan tuhonnut kamalalla viulun vinguttamisellani viimeisen kolmentoista vuoden aikana, mutta kohta se loppuu!

Olipa muuten vain ihana herätä aamulla; lunta puskee joka suunnasta, eikä siinä vielä kaikki! Olin just lähössä kävelemään kaverin luokse aamukahville, niin perseelleenhän se piti vielä kotipihalla vetää! No mutta toivottavasti keli illanpäälle paranis ja mie pääsisin pitkästä aikaa laittamaan lenkkarit jalkaan ja lenkkeilemään. Ensin työt ja sitten huvi; tokihan tässä pitäis vielä musiikin yleistietoon ja pianotunnille vääntyä!

Hah, olenko muuten ainoa joka kärsii sellaisesta syndroomasta, että koulutehtävät jätetään viimetippaan, sitten niitä väsätään ihan paniikissa ja sitten siitä saakin hyvän numeron?! :-D Sitä niin aina ajattelee, että tällä kertaa mä alotan lukemaan koeviikkoon kuukautta ennen, tai ton tutkielman mä alotan kyllä jo heti huomenna. Mutta loppujen lopuksihan siinä käy niin, että sitä jättää sen tehtävän tekemisen palautuspäivää edeltävälle illalle. Eihän sitä koira karvoistaan pääse, vai?

No mutta eikait tässä sitten sen ihmeellisempiä, pietään peukut pystyssä että se aurinkokin tuolta alkais pikku hiljaa piilostaan tulemaan. Mie tästä lähen keittelemään kahvia, moimoi!

Ps. Muistakaahan ottaa riskejä ;-)!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti