torstai 12. huhtikuuta 2012

Ylös, ulos ja lenkille!








Hah, aika outoa sinänsä, että olen puoli vuotta kitissyt pitkistä koulupäivistä, ja nyt kun sitten vihdoin olis lyhyitä koulupäiviä, niin valitan sitten niistä :-D (no okei, valitan kyllä näin yleisellä tasolla ihan kaikesta). Niin oudolta kuin se kuulostaakin, mutta valehtelematta nautin tänään 8h koulupäivästä! Näin ohi mennen, niin oon muuten aina halunnu kokeilla mikroskooppia. No tänään sitten bilsan tunnilla päästiin kattomaan valomikroskoopilla veri-, hius- ja lehtinäytteitä, voi pojat että oli siistiä!

Tossa kuuntelin aamulla iPodia ja kohta sieltä alkaakin soimaan Sibeliuksen Finlandia (?). Nyt on kuitenkin kyllä pakko myöntää, että tykkään tosi paljon Sibeliuksen musiikista, esim. Aquileja ja Valse Triste (kyllä, oon tosi moniruokanen musiikin suhteen). No, pointtihan tässä stoorissa oli nyt kuitenkin se, että innostuin pitkästä aikaa soittamaan viulua kotona! Ihan näin selvennyksen vuoksi niin tätä tapahtuu ehkä kerran puolessa vuodessa. Ihmeiden aika ei siis ole vielä ohi, hah :-D.

Pakko vielä mainita, että löysin Google play:sta tänään jotain tosi eksoottista, meinaan Workout trainerin! Kuulemma se on niin nerokas ohjelma, että se pystyis parantamaan lihaskuntoa ja tiputtamaan painoa, totta kai siinä voi pitää myös treenipäiväkirjaa ja valita 1000 eri treeniohjelmasta itselleen sopivan. Mutta eipäs nuolaista ennen kuin tipahtaa; testaan tämän nerokkaaksi leimatun ohjelman tänään lenkillä ja katsotaan miten käy ;-).

No, eipä mulla tässä muuta! Aurinko yrittää kovasti tuolta pilkistää, että kaikki nyt lähtee ulos lenkkeilemään, niin mie ainaski aijon tehä! :-) Mutta aurinkoista torstaita kaikille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti