keskiviikko 27. kesäkuuta 2012

I'm alive!

Olli-Pekan oma versio Titanicista

"Tule nyt perkele alas sieltä!"

Juhannus otti voimille

...Ja säät salli!

Jere ja Minna

Tästä kuvasta en osaa kyllä sanoa oikeen mitään...:-D

Minne se naru katos?

Lehtolassa

Kalassa!

Jumiskonjoella

Taimen

Pojjat ja pöytä täynnä juominkeja

Synttärisankarin on helppo hymyillä!

Pietu ja Samuli (kuvasta voi päätellä kuvaajan promilletason)


Kevyt aamupala!



Suhtkoht voimattomasta olostaan ja juhannuksesta selvinnyt Vilma täs terve. Vaikka alussa ajatus jussista kyseisessä seurassa vähän epäillyttikin, niin voin kyllä rehellisesti myöntää, että pitkään aikaan ei näin hauskaa ole ollut! Ja mikä parasta; ensimmäistä kertaa koko seurustelumme aikana, kävin järkeviä keskusteluja Janin kavereiden kanssa.

Perjantai lähti hienosti käyntiin pikku pommiin nukkumisella; työt alko seittemältä ja sleeping beauty herää kauniista unestaan vasta 06.50. Mutta tottuneena kyseiseen, olin tomerana hymyilemässä asiakkaille jo tasan seittemältä, jeij me! Jani sitten tuli nappaamaan minut kyytiin töitten jälkeen ja pikku pakkailujen jälkeen otettiin suunnaksi Soppela. Soppelassa vielä parit kamppeet mukaan ja matka kohti Jumiskoa saattoi alkaa! Vaikka mökkitie koittikin kovasti estää meidän aikeita, niin hengissä selvittiin mökille. Sielläpä meitä odottelikin jo komea nuotio ja kourallinen hulttiopoikia. Nassu täyteen rilliruokaa ja juhlat saatto alkaa.

Illanpäälle käynnisteltiinkin Olli-Pekan venettä ja suunnattiin Soppelaan päin Juhanin mökille (Olli-Pekka raukka tippu pikku päissään järveen). Siellä tutustuttiinkin moniin mukaviin uusiin tuttavuuksiin ja jatkettiin matkaa kohti Jannen mökkiä. Poikien kanssa otettiin pikku ammuntakisa ja mie sen tietty voitin ;-)! Hah, ja pojat muka käyny armeijan.... No siitäpä matka jatku kohti Jumiskoa ja tottakai piti jonkun nyt mennä päin persettäkin; moottorista jäi naru käteen. Ei airoja, ei mitään, mutta hyvällä tuurilla ja pikkusella epätoivolla ja ehkä myös yöttömän yön taialla saatiin moottori käyntiin ja matka saattoi jatkua! Jumiskolle selvittiin hengissä ja pikku juhannus -saunan jälkeen unikin maitto oikein makeasti :-).

Aamulla ku heräsin niin pojathan oli kerenneet jo ensimmäiset korkata. Lähimmä kalastamaan Janin kanssa ja pojat lähti ettimään Olli-Pekan moottoriin narua Soppelasta (saatanan O-P päätti sitten kastella minut, ja taskussa rakas iPhoneni :-))! Illalla pojjat tuli mökille ja juttua riitti. Saunassa käytiin ja met Pietun kanssa uskaltauduttiin jopa uimaan. Ps Jere; "ei mutta tosi puheissa, mikä on Antarktis?".

Sunnuntaina olikin sitten siivousurakka eessä heti aamusta, ja sitten oli aika jättää Jumisko taakse ja lähteä kotia kohti. Mutta nyt hyvin syöneenä, saunoneena ja juoneena ens jussia oottelemaan! Kiitos Jani, Olli-Pekka, Antti, Jarkko, Minna, Jere, sekä muut menossa mukana olleet hörhöt!

Pakko vielä tästä viikosta mainita jotain! Näin pitkästä aikaa eilen Jennaa, joka oli tullu meitä lappilaisia poroja moikkailemaan, ja tänään sain asiakkaalta palautetta; olen kuulemma huonotapainen myyjä ja minusta ei kuulemma ole kauppiaaksi - hmm, sanon aina asiakkaille oikein hyvää päivänjatkoa, ja käytöstavoistani olen saanut positiivsta palautetta? Ah, asiakaspalvelu on välillä niin ihanaa<3! Mutta huomenna töihin ja sen jälkeen porukka tapaaminen, toivottavasti teilläkin oli yhtä hauska juhannus :-)!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti