"Millos kirjotettais vuokrasopimus?", voiko päivä paremmin ees alkaa! Voin muuten sanoa, että on aika työlästä yrittää survoa elämänsä viimeisen 18 vuoden aikana kertyneet tavarat muuttolaatikoihin. Niin ihanaa ku tää onki, niin on tää kyllä vähän haikeetakin :-(. Kuvitelkaa; mun viimeset viis päivää kotona, jaiks!
Hahha, siskot ei oikeen tiiä miten suhtautua siihen, että isosisko lähtee. Toinen kysy multa, että saako se muuttaa minun kanssa, ja toinen taas aiko tulla joka päivä käymään :-D.
No, ei mulla nyt sitten muuta! Ens viikonloppuna äipän kans Ikeaan shoppailemaan, ja lauantaina Vilman osote sitten vaihtuu :-). Nyt kääntyykin minun elämässä uus sivu, ja toivottavasti mulle ja Janille ei syty kolmatta maailmansotaa siellä asunnossa!
Mutta oikein mahtavaa alkavaa viikkoa teille :-)!
sunnuntai 26. elokuuta 2012
perjantai 24. elokuuta 2012
<:
It's friday, friday!
Välillä on kai ihan jees olla lapsenmielinen? Räjäyteltiin meinaa Jasun kanssa jotain epämääräisiä Mr Muschel -pommeja Tohmossa :-D.
Huhui, kirjoitukset lähestyy kovaa vauhtia, ja alkaakin jo tuskanhikeä pukkaamaan. Voin muuten vannoa, että kun filosofian kirjoitukset on ohi, niin en enää lue kyllä yhtäkään filosofiaa käsittelevää kirjaa. Olen alkanut monesti lukemiseni jälkeen miettimään että "hei, olenko mä ees olemassa?", mikä on kyllä aika karua. Alkaa muutenkin jo korvista valumaan ulos nuo kaiken maailman idea-opit ja käsitykset kolmannesta maailmasta. Oletko sinäkään lukija oikeasti siellä ruudun toisella puolella, vai kuvitteletko pelkästään olemassaolosi tai näetkö vaikka unta?
Alan pikku hiljaa käsittämään, että olen oikeasti nyt abi. Kaikki tää abivideo -, penkkari -, abihuppari -hässäkkä kasvattaa vaan mun stressitasoa. Onneksi viimeistä vuotta vedetään! Tosin onhan se hyvä näin lukion viimeisenä vuotena tajuta että olen käynyt turhaa kolme vuotta lukiota ja mulla on vielä koulua ihan liikaa edessä :-D.
Kävin tosissaan viime sunnuntaina katsomassa kämppää tuosta kylältä, ja oi että oli muuten ihana! Pitäkäähän sunnuntaina peukkuja että tulis soitto vuokrasopimuksen allekirjoittamisesta :-). Ainiin! Mulla on ollu koko päivän elohiiri silmässä, niin että voitte vaan kuvitella tämän vitutuksen tason :-D.
Mutta hei, oikein mahtavaa (toivottavasti myös aurinkoista!) alkavaa viikonloppua teille kaikille :-)! Tässä teille vielä loppuun tämmöinen pähkinä purtavaksi viikonlopulle; mikä on ainut paikka missä aurinko paistaa ristiin?
Välillä on kai ihan jees olla lapsenmielinen? Räjäyteltiin meinaa Jasun kanssa jotain epämääräisiä Mr Muschel -pommeja Tohmossa :-D.
Huhui, kirjoitukset lähestyy kovaa vauhtia, ja alkaakin jo tuskanhikeä pukkaamaan. Voin muuten vannoa, että kun filosofian kirjoitukset on ohi, niin en enää lue kyllä yhtäkään filosofiaa käsittelevää kirjaa. Olen alkanut monesti lukemiseni jälkeen miettimään että "hei, olenko mä ees olemassa?", mikä on kyllä aika karua. Alkaa muutenkin jo korvista valumaan ulos nuo kaiken maailman idea-opit ja käsitykset kolmannesta maailmasta. Oletko sinäkään lukija oikeasti siellä ruudun toisella puolella, vai kuvitteletko pelkästään olemassaolosi tai näetkö vaikka unta?
Alan pikku hiljaa käsittämään, että olen oikeasti nyt abi. Kaikki tää abivideo -, penkkari -, abihuppari -hässäkkä kasvattaa vaan mun stressitasoa. Onneksi viimeistä vuotta vedetään! Tosin onhan se hyvä näin lukion viimeisenä vuotena tajuta että olen käynyt turhaa kolme vuotta lukiota ja mulla on vielä koulua ihan liikaa edessä :-D.
Kävin tosissaan viime sunnuntaina katsomassa kämppää tuosta kylältä, ja oi että oli muuten ihana! Pitäkäähän sunnuntaina peukkuja että tulis soitto vuokrasopimuksen allekirjoittamisesta :-). Ainiin! Mulla on ollu koko päivän elohiiri silmässä, niin että voitte vaan kuvitella tämän vitutuksen tason :-D.
| Tehtiin filosofian tunnilla runo emergentille materialismille! |
Mutta hei, oikein mahtavaa (toivottavasti myös aurinkoista!) alkavaa viikonloppua teille kaikille :-)! Tässä teille vielä loppuun tämmöinen pähkinä purtavaksi viikonlopulle; mikä on ainut paikka missä aurinko paistaa ristiin?
lauantai 18. elokuuta 2012
:-)
Wuhuu, eilen meni sitten vuosi rikki, joten sen kunniaksi päätin tehdä tämmösen postauksen siitä, mitä kaikkea tuohon vuoden sisälle mahtuikaan :-D. Tässäpä teille siis hitusen koneeni kuvatiedostojen kermaa;
![]() |
| Wuhuu, Vilma 17vee bileet! |
| Käytiin tyärien kanssa fancy reissu Rukalla! |
![]() |
| Hannelin kanssa Pyhällä! |
![]() |
| Jea, sain vihdoinki kelkan, ja sen kunniaksi käytiin Jasun kanssa pääsiäisenä reissu Jumiskolla :-) |
| Ihanat älykköni sai lakin päähän<3 |
| Käytiin Mirvelin kanssa pikareissu Keski-Suomessa |
| Mahtava reissu Hannan ja Katjan kanssa kalakämpällä! |
| Muikee juhannusviikonloppu Jumiskolla! |
| Mun mahtava lappu Kauppapaikan kokille (päätyi toki kontaktoituna lihatiskin muistitaululle) |
| TJ5!! |
| TJ0 -viikonloppu ja iskelmäfestarit! |
| Parhaimmat pikkujoulut ikinä ja meidän ihkut poronsarvet! |
| ....unohtamatta legendaarisia ford -reissuja! |
| Kauan odotettu elokuvamme ensi-ilta :-) |
| ...Ja mikä parhainta; sain samana päivänä myös perustaso 3/3 suoritettua! |
| Käytiin Hannelin kans lomailemassa Heinäkuussa |
| Tulihan sitä myös Ullan, Katin ja Jennan kanssa käytyä Pyhällä! |
| ...Ruka reissu! |
![]() |
| Suomun baari tais olla aika suosittu paikka viime talvena? :-D |
| Koska mussu ei päässy ekoille jatkoille, niin reiluuden vuoksi raahasin sen sitte jatkojenjatkoille |
| Wuhuu, fancyt wanhojen jatkot! |
| Tanssi jalkaa ainaki vispas? |
| Oi niin ihana prinsessapäivä<3! |
| Toki kävin joulukuussa myös soittelemassa viulua MTV3:sella esitettyyn Joulumaa -ohjelmaan! |
Käytiin Janin kanssa vuosipäivän kunniaksi hakemassa sille Kemistä kelkka, eipä me sen kummempaa oikein sitte tehtykkään :-D.
"Kuulisitko kuiskaukseni läpi pimeän,
löytäisitkö luokseni jälkeen iltahämärän,
kun käännät selkäsi pelkäätkö tän pettävän,
entä rakkaus kestääkö se läpi elämän,
jos minä katoan uskotko,
sen elävän
Mutta rakkaus kestääkö se elämän,
tunnen otteesi, uskon sen pitävän,
Kuulisitko kuiskaukseni läpi pimeän,
löytäisitkö luokseni jälkeen iltahämärän,
kun käännät selkäsi pelkäätkö tän pettävän,
entä rakkaus kestääkö se läpi elämän,
jos minä katoan uskotko,
sen elävän
Yksi katse vain ja tiedän,
meidän elävän"
Mahtava vuosi takana, kiitos siitä kaikille rakkaille, sekä tietysti mussulle :-)<3
Ps. anteeksi kuvien epäjärjestys, en jaksanut enää tapella Bloggerin kanssa :-D.
torstai 9. elokuuta 2012
Wuhuu!
![]() |
| Löysin koirastani oikein oivan kuvan kuvaamaan tämän hetkistä mielentilaani=D |
Saa onnitella! Olen virallisesti selvinnyt abi -vuoteeni asti. En olis pari vuotta sitten uskonut että olisin sosiaalisen itsemurhan (tunnetaan myös nimellä lukio) jäljiltä tähän asti selvinnyt. Tänäänhän sitä sitten käynnistyi lukion _viimeiset_ kolme jaksoa, jeij!
AAAA, saan huomenna viimeinkin uuden kypärän tuon minun jesarilla teipatun Sinisalon tilalle. Ja AAA, käyn huomenna kattomassa kämppää<3. Sen lisäksi että pää meinaa hajota lukion kanssa, niin pää meinaa hajota myös täällä kotona, kun koira haukkuu taukoamatta, kaks punapersepaviaania hyppii silmille ja äitillä ja isällä ei nyt näin yleisesti ole mikään hyvin (keltäköhän olen tämän valittamisen perinyt?).
Ja tähän loppuun voisin vielä haistattaa pitkät näille paikkakunnan amiksille, jotka menee koulunpenkeille taas lusmuilemaan vasta maanantaina :-). Mutta Vilma Valerie Von Dan Dee 1. kuittaa tältä erää ja lähtee iki ihanan filosofian kimppuun miettimään kukan elollisuutta. Heihei!
sunnuntai 5. elokuuta 2012
Haudi hau!
| On ihan jees ootella puoli tuntia avaimia, ku ei jaksais oikein istuakkaan enää. |
| Lusikat oli hukassa, mut onneks ollaan aika niksikkäitä. |
| Hietaniemen tori. |
| Hakaniemi. |
| Wuhuu, Lintsillä! |
| Lintsin muikeet ranskikset |
| Joku tässä Kannonkosken auringonlaskussa kiehtoo! |
| Kai se on ihan jees pistää nukkumaan jos onkiminen alkaa vastustaa? |
| Piispala ja venäläiset laiturilla! |
| Hilipilin kans otettii kaiffarikuva! |
| Oli iha kivaa uija vaatteet päällä. |
| ...Sitten lämmiteltiin nuotiolla |
| Oli aika fancya tanssia valssia auringonlaskussa :-D! |
| Kyllä siitä vielä mökki tulee! Ps. huomatkaa Hannan posetus ovella :-D. |
| Tomi mäkkiläskeilemässä |
Voi rakkaat lukijat, antakaa anteeksi tämä pitkä postaustauko! Korvaan tämän teille kirjoittamalla nyt oikein pitkän postauksen teille luettavaksi :-D!
Lähettiin Hannan kanssa tosissaan pikku lomareissulle, ja tottakai kaikki mahollinen tapahtu! Ennen lähtöä tiputin hienosti töissä viien kilon kakun jaloille, eväät jäi työpaikan jääkaappiin, kerkesin just ja just junaan, otin väärät avaimet mukaan -ooteltiin vesisateessa että ukki tulee avaamaan oven, jäätiin makkariin jumiin -kolmesti (raksamiehet pelasti meijät), ei sähköjä -saati sitten vessaa tai keittiötä (elämä kosketushäiriöisen sähkölampun varassa on aika kiehtovaa), Kannonkoskella moottori jättää keskelle järveä, pyörästä menee kumi puhki, lähettiin kalastamaan ja virvelit meni tietty rikki -toki myös mato-ongesta lähti koukku. Olen vakaasti sitä mieltä, että huono karma seuraa mua.
Ihana yksineloni on nyt virallisesti ohi. Porukat on taas kotona, ja mielenterveyteni on jo kerennyt mennä huonommalle puolelle. Päräytettiin sitten eilen Janin kans motskarilla porukoita karkuun mökille. Mökillä toki korkattiin parit kylmät lonkerot, lämmitettiin sauna, käytiin uimassa ja tottakai grillattiin viimesen kerran tälle lomalle! Tänään sain jotain jopa aikaseksi, ja siivosin huoneen ensimmäistä kertaa kuukauteen siihen kuntoon, että pääsen jopa sänkyyn asti ilman puskutraktoria.
Oli muuten mellevää nähä Meriäkin piiitkästä aikaa, ja nyt otin oikeen asiaksi istua alas ja kirjottaa postauksen. Toki mulla on kaiken tän vitutuksen ohella teille myös jotain positiivista kerrottavaa; porukat ostaa mulle bemarin jeijeiejiejeieiei! Voisinko olla onnellisempi!
Mutta oikein lämmintä lomanjatkoa teille rakkaat lukijat, ja koittakaahan ottaa ilo irti näistä viimisistä lomapäivistä :-)!
Ps. Rakas koirani turmeli iPhoneani
Pps. Isä nimes meijän mökkitontin Kuninkaanniemeksi. Nyt sillä on jo oma kuningas nimikin; Saku Daniel Von Dan Dee 14.".
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)





