Tyttärien kanssa otettiin voordi alle ja lähimmä rullailemaan tuossa keskiviikkona. Käytiin pitkästä aikaa ST1: sellä syömässä, ja terassillekkin uskaltauduttiin, vaikka säät ei oikein sallinu. Mukava päivä kaiken kaikkiaan, ja kauan kadoksissa ollutta Sannaakin oli oikein mukava nähä pitkästä aikaa :-)! Onneks ei toki olla Ullan kanssa tunnettuja näistä meidän ekstempore -ideoista, mutta illanpäälle saatiin idea että "lähetäänpä huomenna Rovaniemelle". Yhen aikaan kurvattiin voordi kotipihalle ja Ulla tuli piiiiitkästä aikaa meille yöksi, ja aamulla startattiin auton keula kohti Rovaniemeä ja juhannusaleja! Mistään kaupasta ei oikein meinannu löytyä mittään, mutta toisaalta se on kyllä ehkä vaan ihan hyvä asia :-D.
Perjantaina Jani pääs kasarmilta lomille ja oltiin kyllä sen verran väsyneitä, että illalla sammahettiin heti ku päästiin sänkyyn! Väsytti jopa niin paljon, että aamulla (taas) nukuin pommiin. Meidän elokuvahan sai tosiaan Kemijärven Papatus päivillä jonkun kiertopalkinnon, mutta harmikseni en päässyt muiden mukaan ottamaan sitä vastaan, koska olin töissä :-(. Töitten jälkeen käppäilin Ullalle ja pelattiin sen veljen ja äipän kanssa ristiseiskaa -mikä yllätys! Käytiinpä illalla vielä Janin kanssa Jasuakin moikkailemassa huruilun merkeissä, ja oli kyllä mukava vaihtaa tyären kanssa pitkästä aikaa kuulumisia.
Tänäänhän se Jani suuntas kohti Sodankylän kasarmia -tosin omalla uljaalla Mersullaan. Tämähän johtui siitä että pojjalla on TJ5 ja sitten reservi kutsuu, wuhuu! Sopivasti äippä ja siskot onki lähössä huomenissa kohti Keski-Suomea, joten ens perjantaina taidetaanki sitten pistää rilli ja kesäkeittiö lämpenemään! Tuffakin kävi tänään pikavisiitillä Kemijärvellä, tosin kerkesin nähä sitä vaan sen 10 minuuttia.
Mutta huomenna siis töitten jälkeen koittaakin se pitkään odotettu vapaus. Oi saateri, töitten jälkeen hyvää ruokaa, kirjotuksiin lukemista ja pikku kävelylenkki -ilman ainuttakaan pikkusiskojen ärsyttävää kitinää. Lovin' it!
Tämä oli tämmönen "who the fuck cares" -merkintä, mutta johtunee ehkä hitusesta väsymyksestäni ja viis tuntia kestäneestä Hopeanuoli -maratoonista Hannan ja Janin kanssa. Olihan se tietty pikkusen surullista nähä Jani viimistä kertaa siinä seksikkäässä vihreässä maastopuvussa, just kidding. Pitäkää peukkuja mulle, että selviän kuukauden polttamatta taloa!
Ps. Kyllä, katsoin ensimmäistä kertaa elämässäni Hopeanuolta. Ja ei, sivistyksessäni ei ole ollut mitään aukkoa. Aika raaka se oli.
sunnuntai 1. heinäkuuta 2012
keskiviikko 27. kesäkuuta 2012
I'm alive!
| Olli-Pekan oma versio Titanicista |
| "Tule nyt perkele alas sieltä!" |
| Juhannus otti voimille |
| ...Ja säät salli! |
| Jere ja Minna |
| Tästä kuvasta en osaa kyllä sanoa oikeen mitään...:-D |
| Minne se naru katos? |
| Lehtolassa |
| Kalassa! |
| Jumiskonjoella |
| Taimen |
| Pojjat ja pöytä täynnä juominkeja |
| Synttärisankarin on helppo hymyillä! |
| Pietu ja Samuli (kuvasta voi päätellä kuvaajan promilletason) |
| Kevyt aamupala! |
Suhtkoht voimattomasta olostaan ja juhannuksesta selvinnyt Vilma täs terve. Vaikka alussa ajatus jussista kyseisessä seurassa vähän epäillyttikin, niin voin kyllä rehellisesti myöntää, että pitkään aikaan ei näin hauskaa ole ollut! Ja mikä parasta; ensimmäistä kertaa koko seurustelumme aikana, kävin järkeviä keskusteluja Janin kavereiden kanssa.
Perjantai lähti hienosti käyntiin pikku pommiin nukkumisella; työt alko seittemältä ja sleeping beauty herää kauniista unestaan vasta 06.50. Mutta tottuneena kyseiseen, olin tomerana hymyilemässä asiakkaille jo tasan seittemältä, jeij me! Jani sitten tuli nappaamaan minut kyytiin töitten jälkeen ja pikku pakkailujen jälkeen otettiin suunnaksi Soppela. Soppelassa vielä parit kamppeet mukaan ja matka kohti Jumiskoa saattoi alkaa! Vaikka mökkitie koittikin kovasti estää meidän aikeita, niin hengissä selvittiin mökille. Sielläpä meitä odottelikin jo komea nuotio ja kourallinen hulttiopoikia. Nassu täyteen rilliruokaa ja juhlat saatto alkaa.
Illanpäälle käynnisteltiinkin Olli-Pekan venettä ja suunnattiin Soppelaan päin Juhanin mökille (Olli-Pekka raukka tippu pikku päissään järveen). Siellä tutustuttiinkin moniin mukaviin uusiin tuttavuuksiin ja jatkettiin matkaa kohti Jannen mökkiä. Poikien kanssa otettiin pikku ammuntakisa ja mie sen tietty voitin ;-)! Hah, ja pojat muka käyny armeijan.... No siitäpä matka jatku kohti Jumiskoa ja tottakai piti jonkun nyt mennä päin persettäkin; moottorista jäi naru käteen. Ei airoja, ei mitään, mutta hyvällä tuurilla ja pikkusella epätoivolla ja ehkä myös yöttömän yön taialla saatiin moottori käyntiin ja matka saattoi jatkua! Jumiskolle selvittiin hengissä ja pikku juhannus -saunan jälkeen unikin maitto oikein makeasti :-).
Aamulla ku heräsin niin pojathan oli kerenneet jo ensimmäiset korkata. Lähimmä kalastamaan Janin kanssa ja pojat lähti ettimään Olli-Pekan moottoriin narua Soppelasta (saatanan O-P päätti sitten kastella minut, ja taskussa rakas iPhoneni :-))! Illalla pojjat tuli mökille ja juttua riitti. Saunassa käytiin ja met Pietun kanssa uskaltauduttiin jopa uimaan. Ps Jere; "ei mutta tosi puheissa, mikä on Antarktis?".
Sunnuntaina olikin sitten siivousurakka eessä heti aamusta, ja sitten oli aika jättää Jumisko taakse ja lähteä kotia kohti. Mutta nyt hyvin syöneenä, saunoneena ja juoneena ens jussia oottelemaan! Kiitos Jani, Olli-Pekka, Antti, Jarkko, Minna, Jere, sekä muut menossa mukana olleet hörhöt!
Pakko vielä tästä viikosta mainita jotain! Näin pitkästä aikaa eilen Jennaa, joka oli tullu meitä lappilaisia poroja moikkailemaan, ja tänään sain asiakkaalta palautetta; olen kuulemma huonotapainen myyjä ja minusta ei kuulemma ole kauppiaaksi - hmm, sanon aina asiakkaille oikein hyvää päivänjatkoa, ja käytöstavoistani olen saanut positiivsta palautetta? Ah, asiakaspalvelu on välillä niin ihanaa<3! Mutta huomenna töihin ja sen jälkeen porukka tapaaminen, toivottavasti teilläkin oli yhtä hauska juhannus :-)!
torstai 21. kesäkuuta 2012
Juhannus on kerran vuodessa, siksi mä liputan sen puolesta!
Huhhuuui että väsyttää, mutta onneksi ihanien asiakkaiden positiivinen palaute piristää aina mukavasti päivää! Asiakaspalvelutyössä tykkään ehkä just eniten siitä, että jokainen päivä on erilainen, ja siitä, että saa olla tekemisissä ihmisten kanssa. No okei, jos ei lasketa niitä jokusta kärtyävää mummoa, joilla on naamaki aina niin happaman näkönen, niin tykkään kyllä työstäni tosi paljon.
Oli kyllä tosi mukava nähä toissapäivänä tyttäriäkin pitkästä aikaa, ja käyvä apsilla kahvilla! Hahha, eilen käytiin tosiaan muuten Janin kanssa kalassa :-D. Lopputulos: mie kiljun joka ikistä hämähäkkiä ja Jani kärtyää vieressä, kumisaappaissa oli reikä ja kengät täynnä vettä, onki jäi kiveen kiinni ja pikku irrotus -sessareitten jälkeen se sitten katkes, ja lisäksi ei saatu ees yhtään kalaa. Melko mahtista.
Huomenna olis vielä jokunen hassu tunti töitä, ja sitten juhannuksen viettoon! Lähemmä Janin kanssa mökkeilemään Jumiskolle, tottakai reissuun kuuluu myös kalastus, rillaus ja toivottavasti säät sallis sen verran että päästäis uimaanki. Onneks Ninni suostu ottamaan sunnuntai -vuoron, niin saan rentoutua koko viikonlopun mökillä sääskien kanssa<3! Mitäs suunnitelmia teillä jussiksi?
Mutta nyt taidan lähteä kylälle tapailemaan ihmisiä ja oottelemaan että tuo Jani vääntyis meille. Moimoi, ja oikein rentouttavaa juhannusta -muistakaahan olla kiltisti ;-)!
tiistai 19. kesäkuuta 2012
Vielä on kesää jäljellä!
Uujea, heräsin pitkästä aikaa ihmisten aikoihin, ja huomenna taas töihin :-(. Mutta asiaan, sain onneksi Marialta vähän ohjeistusta tuohon iPhonen käyttöön, ja nyt sain vihdoinkin siirrettyä kuvia koneelle, joten tää on nyt tämmönen kuvapostaus tästä mun alkaneesta kesälomasta :-)!
| Muiskutettiin tuoretta ylioppinutta! |
| Suojeltiin Ullan valkolakkia! |
| Palvomisrituaali! (Ps. en tiedä mihin kadonnu kuvat muista lakkiaisista, mutta tässä nyt pikkusen lauantain fiiliksiä!) |
| Ekstempore -reissu ja tampere aamu kuudelta! |
| Parin tunnin yöunilla, mutta onnellisesti perillä! |
| Mopotytöt käväs ajelee vähän keltasel skobal! |
| Piispala <3 |
| <3 |
| Maakuntamatkailua! |
| Tästä mä tykkään, tänne mä jään! |
| Otettiin Jupen kans kaiffarikuvatus |
| Se oli puhas, ku lähettiin! |
| _neljä_sateenkaarta_ (tosin neljäs vaan näkyy aika heikosti) |
| Hanna, Vilma ja kumihanskat mato-ongella |
| Lintulampi |
| Uujea, ollaaks kalamiehii vai HÄ! |
| Voitte vaan kuvitella, millasen kiljumisoopperan toi hauki aiheutti Soppelassa aamulla 06.00! |
| "Hanna täs terve, tulin just onkimast, kello on 06.30, vois vaikka pistää nukkumaan!" |
Että tämmönen kesäloman alku mulla on ollu, mites teillä lähteny kesäloma käyntiin ja millasia suunnitelmia löytyy :-)? Oikein mukavaa alkavaa päivää teille, mie alan keittelemään aamukahvia, moimoi!
sunnuntai 17. kesäkuuta 2012
Lähemmä mehtään ja juomma jänkhällä päiväkahveet!
On ollut taas kyllä sen verran kiireinen viikko, ettei ole oikein pahemmin kerennyt kirjoitella. Työt alko maanantaina, ja voi pojat, että on ollu ihanaa taas päässä jonkinlaiseen päivärytmiin kiinni! Kuvia ois paaaaljon tältä kuluneelta viikolta, mutta koska en ole mikään tekniikan ihmelapsi, niin en ole vielä keksinyt miten kuvat siirretään iPhonesta koneelle :-(. Että jos joku tämän tietää, niin arvostaisin jos voisi vähän ohjeistaa!
Hahhah, alettiin Hannan kanssa keskiviikkoina oikeen urakalla eräjormailemaan! Ollaan oltu tässä kolme päivää putkeen kalassa (ja kalaa on muuten tullu aivan pirusti, mutta ollaan päästetty kaikki menemään (mikä tässä nyt ei oikeen natsaa)). Okei, ehkä tässä meijän eräjormailussa on vielä vähän parantelemista, koska armoton kiljumisooppera syntyy pikkusesta hämähäkistä ja madot vaihtuu kätevästi kumihanskat kädessä, pari virveliäkin ollaan saatu jo useampaan solmuun.
Koska Jani ei tullutkaan nyt viikonloppuna lomille, niin päätettiimpä lähteä mökkeilemään! Oli muuten oikein rattoisaa :-D. Ihme kyllä, saatiin takkaan tulet aikaseksi. Illalla mökillä tuli käymään Henkka tyttöystävänsä Mirkan kanssa. Oli kyllä mukava nähä pitkästä aikaa! Siinä sitten otettiin parit erät ristiseiskaa ja vaihettiin kahen vuoden kuulumiset. Aamu kolmelta päätettiin lähteä vielä yökalaan. Voin muuten vannoa, että kun hauki tarttu virveliin, niin sen armottoman kiljumisen takia heräs varmaan puoli Soppelaa.
Eilen appivanhemmat lähti mökille, niin oltiin kolmesetaan mie, Hanna ja Katja anoppilassa. Pelattiin parit matsit sulkkista ja tsillailtiin pihalla, oli sen verran ihana keli! Henkka ja Mirkaki käväs kahvittelemassa, ja kuulin ensimmäistä kertaa Henkan tekemän räppibiisin, ja voin muuten sanoa että tää poika pääsee vielä pitkälle!
Tänään pistin vähän ranttaliksi ja nukuin kahteen asti (hups). Sen jälkeen tässä yrittäny päästä päivään kiinni ja käyny Sanskilla kahvittelemassa ja ajanu nurmikon. Tuli pikkusen puskista, ku äiti kerto että se aikoo hakea Saarijärveltä opon paikkaa. Tähän suunnitelmaan kuuluu, että äippä lähtis siskojen kanssa Saarijärvelle ja mie jäisin iskän kans tänne asumaan. Hahha, mitäköhän siitäki tulis :-D!
Mutta koska ulkona taas vaihteeksi tulee vettä, niin taidanpa lähteä tästä taas kirjan kimppuun, ja ehkä alottaa lukemaan kirjotuksiin. Illalla neloselta tulee hyvä leffa, joten tänään taidan siis viettää ihan vaan rauhallisen kotipäivän. Postausehdotuksia otan mielelläni vastaan, ja erittäin ihanaa ja aurinkoista alkavaa juhannusviikkoa teille <3!
Ps. Voisin ehkä kirjotella tätä blogia vähän useammin, niin ei aina tarttis tämmöstä kilometri -postausta kirjottaa :-D!
Pps. Sain mun ihanan pinkin blingbling -takakuoren iPhoneen!
sunnuntai 10. kesäkuuta 2012
Päästän höyryy
Ei jumalauta mikä viikko! En tee enää ikinä mitään ekstemporea, mikä liittyy vähänkään matkustamiseen. Toisaalta, voisin alkaa mökkihöperöksi ja jättää matkustamisen kokonaan pois. ASsfshj, ei ois reissu voinu mennä enempää perseelleen. En sen enempää paskasta reissusta jaksa selittää, mutta säät salli (aurinko paistaa ja vettä sataa, taitaa tulla kesä), sekä ravintolavaunun juoppo oli ihan jees. Luulin, että mun huono viikko ois loppunu tohon Osmo-Petteriin (ravintolavaunun juoppo), joka lauloi mulle serenaadeja keskellä ravintolavaunua ja kosi mua. MUTTA EI! Eilinen työpäivähän meni aivan vituilleen ja kaikki meni just niin ku niitten ei ois pitäny mennä, yritettiin kosiskella koko Lapin lääni läpi että saatais joku kuskiksi, mutta ei.
No jotain positiivistakin; kymmeneltä soittaa Teemu, joka luojankiitos ilmotti että lähtee kuskiksi (pakko myöntää että en ees tuntenu tuolloin koko heeboa ja ihan randomisti lähti vaan meille kuskiksi O.o), tottakai käytiin myös tyttöjen mökkeilyiltaa piristämässä pikku juomapelillä kalakämpällä. Jani raukkaki lähti pitkästä aikaa juomaan, mutta soittaa jo kaheltatoista että on kotona puhumassa norjaa (jos jollekkin tämä käsite epäselvä, niin meinaa siis että oksentamassa). No, mehän Ullan kanssa kestettiin loppuun asti, neljältä yöllä kömmin anoppilaan pikku hiprakassa, no mutta ei se väärin oo.
Tänään sitten istuskelin yksin anoppilassa rapeat neljä tuntia, voin taata että jos se on minusta kiinni, niin näin ei muuten koskaan enää tapahdu. Vihdoin ja viimein se rakas päätti palata töistä, joten päätettiin siis suunnata ajelemaan vesijetillä. No totta vitussa piti tapahtua jotaki! Jetti alko paskomaan ja kohta huomattiinkin että "hei, tässähän upotaan"! No mikäpä siinä, pikku uintireissu. Tulipa talviturkki ainakin heitettyä. Koska rakkaani on vähän idiootti, niin se oli tietty jättäny puhelimen taskuunsa ja tottakai se nyt on paskana. Ja mun rakkaat balleriinat lähti lainehtimaan omia reittejään, mutta onneksi saatiin ne pelastettua (kuvitelkaa, lähin vielä rannalta uimalla hakemaan niitä). No se siitä, päästiin anoppilaan -tosin litimärkänä ja kylmissään.
Nyt voin vaan sanoa että vittu oon niin onnellinen että puolentunnin päästä vaihtuu viikko. Jos ens viikko on yhtä kauhea, niin kyllähän heitän pyyhkeen kehään. Onneksi pe-ti vapaata töistä, joten Ullan kanssa aateltiin kehitellä jotain fancya, any ideas? Mutta koska huomenna 07.30 töihin, niin lähenpä tästä unelle, moimoi!
Ps. yritettiin äipän kans ajaa maanantaina ruohoa, yritykseksi se tosin jäi, koska ei saatu ruohonleikkuria käyntiin. Kovanaki muka tultiin siihen lopputulokseen, että tulppa on hapettunu, mutta tänäänhän Jani selvitti konekorjaajana syyksi sen, että leikkurissa ei ole bensaa, fuck yeah
Pps. ajoin iskän kaivinkonetta, vittu että oli eksoottista
No jotain positiivistakin; kymmeneltä soittaa Teemu, joka luojankiitos ilmotti että lähtee kuskiksi (pakko myöntää että en ees tuntenu tuolloin koko heeboa ja ihan randomisti lähti vaan meille kuskiksi O.o), tottakai käytiin myös tyttöjen mökkeilyiltaa piristämässä pikku juomapelillä kalakämpällä. Jani raukkaki lähti pitkästä aikaa juomaan, mutta soittaa jo kaheltatoista että on kotona puhumassa norjaa (jos jollekkin tämä käsite epäselvä, niin meinaa siis että oksentamassa). No, mehän Ullan kanssa kestettiin loppuun asti, neljältä yöllä kömmin anoppilaan pikku hiprakassa, no mutta ei se väärin oo.
Tänään sitten istuskelin yksin anoppilassa rapeat neljä tuntia, voin taata että jos se on minusta kiinni, niin näin ei muuten koskaan enää tapahdu. Vihdoin ja viimein se rakas päätti palata töistä, joten päätettiin siis suunnata ajelemaan vesijetillä. No totta vitussa piti tapahtua jotaki! Jetti alko paskomaan ja kohta huomattiinkin että "hei, tässähän upotaan"! No mikäpä siinä, pikku uintireissu. Tulipa talviturkki ainakin heitettyä. Koska rakkaani on vähän idiootti, niin se oli tietty jättäny puhelimen taskuunsa ja tottakai se nyt on paskana. Ja mun rakkaat balleriinat lähti lainehtimaan omia reittejään, mutta onneksi saatiin ne pelastettua (kuvitelkaa, lähin vielä rannalta uimalla hakemaan niitä). No se siitä, päästiin anoppilaan -tosin litimärkänä ja kylmissään.
Nyt voin vaan sanoa että vittu oon niin onnellinen että puolentunnin päästä vaihtuu viikko. Jos ens viikko on yhtä kauhea, niin kyllähän heitän pyyhkeen kehään. Onneksi pe-ti vapaata töistä, joten Ullan kanssa aateltiin kehitellä jotain fancya, any ideas? Mutta koska huomenna 07.30 töihin, niin lähenpä tästä unelle, moimoi!
Ps. yritettiin äipän kans ajaa maanantaina ruohoa, yritykseksi se tosin jäi, koska ei saatu ruohonleikkuria käyntiin. Kovanaki muka tultiin siihen lopputulokseen, että tulppa on hapettunu, mutta tänäänhän Jani selvitti konekorjaajana syyksi sen, että leikkurissa ei ole bensaa, fuck yeah
Pps. ajoin iskän kaivinkonetta, vittu että oli eksoottista
tiistai 5. kesäkuuta 2012
Toiset lähtee, toiset jää!
En ole kerennyt taas kirjotella pitkään aikaan, kuten olettekin varmaan huomanneet. Lauantaina tosissaan alkoi mullakin kesäloma ylioppilasjuhlien merkeissä. Soitettiin musiikkiryhmän kanssa lakitustilaisuudessa Haloo Helsingin Maailman toisella puolen. Jännitys oli valehtelematta ihan megaiso, mutta hengissä selvittiin! Paähkko kyllä myöntää, että vaikka kova olenkin luonteeltani, niin itkuhan siinä pääsi kun kaverit sai lakit päähän.
Sitten lähettiinkin Timon kanssa kiertelemään lakkiaisia. Ensimmäisenä oli vuorossa Sinan lakkiaiset ja yllätysesitys. Sinan äitin kanssa vedettiin Katri Helenan Almaaz, onnen lapsi vieraille. Onneksi seuraavissa lakkiaisissa olikin sitten tarjoilla boolia ja skumppaa ;-)! Oi että olen kyllä ylpeä kaikista valmistuneista! Onnea vielä kerran kaikille <3.
I'm so proud of myself; olin päättäjäiset selvinpäin! Ilta meni kahvitellessa Mirvan tykönä Janin kansssa. AAAA! Toki sain myös iPhoneni viime viikolla, tosin tänään vasta pääsin käyttämään sitä (kiitos sen, että pitää olla joku microsim -kortti). Eilen kolahti postiluukusta myös Mirablingin paketti, josta löyty pinkki blingbling -kuori iPhonelle.
Työt alkaa vasta lauantaina, joten eilen keksittiin Mirvan kanssa tosi ekstemporee idea. Tänään suuntaamme seittemältä iltajunaan ja lähemmä kohti Kannonkoskea. Jani ei tosin vielä tiedä ideasta, mutta eiköhän sekin sille lämpeä :-D. Toisaalta, mitä se vois sieltä armeijasta käsin tehdä....?
Mutta erittäin ihanaa ja aurinkoista kesälomaa kaikille, ja oiiiikein paljon onnea teille jotka nyt sitten saitte lakit päähän tai olette virallisesti ammatinne osaajia :-)!
Sitten lähettiinkin Timon kanssa kiertelemään lakkiaisia. Ensimmäisenä oli vuorossa Sinan lakkiaiset ja yllätysesitys. Sinan äitin kanssa vedettiin Katri Helenan Almaaz, onnen lapsi vieraille. Onneksi seuraavissa lakkiaisissa olikin sitten tarjoilla boolia ja skumppaa ;-)! Oi että olen kyllä ylpeä kaikista valmistuneista! Onnea vielä kerran kaikille <3.
I'm so proud of myself; olin päättäjäiset selvinpäin! Ilta meni kahvitellessa Mirvan tykönä Janin kansssa. AAAA! Toki sain myös iPhoneni viime viikolla, tosin tänään vasta pääsin käyttämään sitä (kiitos sen, että pitää olla joku microsim -kortti). Eilen kolahti postiluukusta myös Mirablingin paketti, josta löyty pinkki blingbling -kuori iPhonelle.
Työt alkaa vasta lauantaina, joten eilen keksittiin Mirvan kanssa tosi ekstemporee idea. Tänään suuntaamme seittemältä iltajunaan ja lähemmä kohti Kannonkoskea. Jani ei tosin vielä tiedä ideasta, mutta eiköhän sekin sille lämpeä :-D. Toisaalta, mitä se vois sieltä armeijasta käsin tehdä....?
Mutta erittäin ihanaa ja aurinkoista kesälomaa kaikille, ja oiiiikein paljon onnea teille jotka nyt sitten saitte lakit päähän tai olette virallisesti ammatinne osaajia :-)!
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)