Ei jumalauta mikä viikko! En tee enää ikinä mitään ekstemporea, mikä liittyy vähänkään matkustamiseen. Toisaalta, voisin alkaa mökkihöperöksi ja jättää matkustamisen kokonaan pois. ASsfshj, ei ois reissu voinu mennä enempää perseelleen. En sen enempää paskasta reissusta jaksa selittää, mutta säät salli (aurinko paistaa ja vettä sataa, taitaa tulla kesä), sekä ravintolavaunun juoppo oli ihan jees. Luulin, että mun huono viikko ois loppunu tohon Osmo-Petteriin (ravintolavaunun juoppo), joka lauloi mulle serenaadeja keskellä ravintolavaunua ja kosi mua. MUTTA EI! Eilinen työpäivähän meni aivan vituilleen ja kaikki meni just niin ku niitten ei ois pitäny mennä, yritettiin kosiskella koko Lapin lääni läpi että saatais joku kuskiksi, mutta ei.
No jotain positiivistakin; kymmeneltä soittaa Teemu, joka luojankiitos ilmotti että lähtee kuskiksi (pakko myöntää että en ees tuntenu tuolloin koko heeboa ja ihan randomisti lähti vaan meille kuskiksi O.o), tottakai käytiin myös tyttöjen mökkeilyiltaa piristämässä pikku juomapelillä kalakämpällä. Jani raukkaki lähti pitkästä aikaa juomaan, mutta soittaa jo kaheltatoista että on kotona puhumassa norjaa (jos jollekkin tämä käsite epäselvä, niin meinaa siis että oksentamassa). No, mehän Ullan kanssa kestettiin loppuun asti, neljältä yöllä kömmin anoppilaan pikku hiprakassa, no mutta ei se väärin oo.
Tänään sitten istuskelin yksin anoppilassa rapeat neljä tuntia, voin taata että jos se on minusta kiinni, niin näin ei muuten koskaan enää tapahdu. Vihdoin ja viimein se rakas päätti palata töistä, joten päätettiin siis suunnata ajelemaan vesijetillä. No totta vitussa piti tapahtua jotaki! Jetti alko paskomaan ja kohta huomattiinkin että "hei, tässähän upotaan"! No mikäpä siinä, pikku uintireissu. Tulipa talviturkki ainakin heitettyä. Koska rakkaani on vähän idiootti, niin se oli tietty jättäny puhelimen taskuunsa ja tottakai se nyt on paskana. Ja mun rakkaat balleriinat lähti lainehtimaan omia reittejään, mutta onneksi saatiin ne pelastettua (kuvitelkaa, lähin vielä rannalta uimalla hakemaan niitä). No se siitä, päästiin anoppilaan -tosin litimärkänä ja kylmissään.
Nyt voin vaan sanoa että vittu oon niin onnellinen että puolentunnin päästä vaihtuu viikko. Jos ens viikko on yhtä kauhea, niin kyllähän heitän pyyhkeen kehään. Onneksi pe-ti vapaata töistä, joten Ullan kanssa aateltiin kehitellä jotain fancya, any ideas? Mutta koska huomenna 07.30 töihin, niin lähenpä tästä unelle, moimoi!
Ps. yritettiin äipän kans ajaa maanantaina ruohoa, yritykseksi se tosin jäi, koska ei saatu ruohonleikkuria käyntiin. Kovanaki muka tultiin siihen lopputulokseen, että tulppa on hapettunu, mutta tänäänhän Jani selvitti konekorjaajana syyksi sen, että leikkurissa ei ole bensaa, fuck yeah
Pps. ajoin iskän kaivinkonetta, vittu että oli eksoottista